2014年11月3日 星期一

K班大作戰 - 1st Interview (德信)

01.11.2014

踏入11月份, 亦即代表K1 Interview大戰正式開始...今年媽媽我會抱住順其自然的心態樂觀面對, 皆因根據去年經驗所得, 取錄與否其實跟小朋友表現沒有太直接關係, 反而家庭背景才是主要因素, 所以有學校收其實都已經好好了, 至於心儀與否就只能講彩數啦...

其實我真的好想問問幼稚園收生準則究竟是用什麼來定斷, 有媽媽朋友於九龍塘名牌學校任職教師, 她說她們學校所收的學生, 父母個個都屬專業人士, 由此可見...這間學校收生準則就好明顯啦, 但我們考的並非九龍塘區名校, 究竟收生又以什麼來做準則呢?!?!?!

好...還是入正題吧, 反正我永遠都不會找到真正答案. 

今日小B要In兩間學校, 幸好時間方面配合得好好, 上下午各In一間就可以, 小B...你要加油啊~

首先第一間 - 德信

(之前幫小B報讀這間學校時, 曾經爭扎了好一陣子.  如果小B是男生, 我想也不用想應該就會報名, 因為可以直上德信小學及德信中學, 只可惜小學和中學都是一間男校, 女生的話就要另作安排, 但唯一好處是...超近婆婆家, 約5分鐘路程就可回到學校, 所以最終還是報名了.) 

我們準時10:15到達學校登記, 然後按照指示到等候區等候.

一開始時, 小B好像有少許緊張...
 不過同姨姨影完一輪相後已經變得好輕鬆啦...
雖然中小學是男校, 但想不到幼稚園都有蠻多女生報讀啵, 莫非大家都貪近, 哈哈~

等了一會兒, 我負責陪小B去面試, 而姨姨就負責去聽簡介會, 首先6位小朋友及家長安排到一個課室裡, 然後老師會叫小朋友自己玩玩具, 而家長就坐在另一旁, 我見有兩位老師從玩玩具時觀察小朋友, 間中會問問小朋友問題, 但都只是以好輕鬆形式去問, 完全唔似考小朋友.  而有另一位老師就負責跟每一位家長逐一問幾句.

首先老師問我有幾多個小朋友, 然後又問放假會帶小朋友去邊度玩, 最後問點解會報德信, 有否看過德信網頁就完成, 超Hae...  不過媽媽我都答得好Hae, 所以如果唔收, 可能都係因為媽媽我答得唔好, 哈哈~

另外我見小B玩玩具時, 老師都有問小B叫咩名, 又問小B邊個係媽媽, 之後隨意拿著一塊積木問小B顏色, 不過小B無答, 接著老師問小B一齊玩好唔好, 小B竟然答唔好, 真吹漲, 前後大約15分鐘左右就完成整個Interview啦.

離開時, 每人獲贈汽球一個.
今次就當係一個熱身, 希望下午場Interview小B會有好表現啦!!

唔知點解, 小B話唔鐘意呢間學校, 即使回家後再問了小B好幾次, 答案依舊係唔鐘意.

P.S: 不得不提...返N班後去Interview, 對老師表現出奇地有禮貌, 就如今次Interview觀察得知, 會主動跟老師說早晨, 再見及謝謝, 離開坐位時更加會自動自覺拍櫈, 學校果然係教導有方, 哈哈!!





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

2 則留言:

  1. 跟婆婆好喎,方便接送!
    祝小B越戰越勇 :)

    回覆刪除
  2. 返了N班后去面試K1,小朋友的表現真係好d!
    幼稚園近屋企好,打風落雨接送都方便d。
    小B,加油呀!

    回覆刪除