2014年11月19日 星期三

學校親子旅行 - 錦田鄉村俱樂部

14.11.2014

今日對於媽媽來說絕對是一個大日子, 因為這是我和爸爸跟小B的第一次學校親子旅行嘛, 所以媽媽由知道有得去旅行一刻開始就一直期待著.  事實亦証明學校旅行前一天, 我的確比小B還要緊張還要興奮.  而可惜的是妹妹B年紀尚少, 免得自找麻煩所以未有帶她一同出席, 希望明年學校旅行時, 我們可以一家4口一齊參與啦.

一早起床梳洗過後, 到茶餐廳食過早餐, 就回學校集合等出發喇.

上到旅遊巴, 老師除了講解今日活動安排之外, 還跟小朋友們唱歌熱身派小禮物, 大約一小時左右就到達目的地 --- 錦田鄉村俱樂部.

今日學校只安排了N班和K1班學生去旅行, 所以人數不算多, 場面都容易控制.  但一講到要影大合照, 其實都係有難度架...總之就入鏡當贏啦, 哈哈!!  (不過應學校要求, 所有有其他小朋友樣嘅相我就唔放上黎喇)

影完大合照, 大家先進行一連串親子遊戲, 然後再齊齊載歌載舞, 見到小B玩得好投入, 亦好愛跟著老師, 就知道小B真的好喜歡這間學校了. 

集體活動完畢, 大家就各自四散自由活動...

難得有大草地, 我們當然選擇先野餐後活動啦, 因為唔想揹住太多野周圍行嘛.

之後校長走過來話幫忙影一家三口合照...

(遠鏡)
(近鏡)
(自家影)
有得食就最開心...
飲飽食醉, 係時候周圍行, 四圍玩啦~

首先小B要求玩飛碟碰碰車, 嘩...$50只得10分鐘, 真的好賺過丟錢樂園多多聲.
不過有人又真係玩得好開心啵...
之後再去撈金魚, 你睇倆父女幾落力撈...
今次有爸爸幫手, 最終撈到有6條金魚, 比起上次去大棠亞父幫手真係差得遠, 哈哈~
最後用$25買得3條魚毛仔 ~.~"
撈完金魚, 再走回大草地玩Bubble...
小朋友的世界裡...開心快樂就是這麼簡單~
最後再應小B要求去玩電動車作結.

嘩...小B好有型又玩得好開心呀, $30玩10分鐘, 抵俾啦~
不過小B開心嘅同時, 其實爸爸好辛苦架, 因為電動車開得好快, 小B控制得又唔好, 所以爸爸就只好不停追住小B, 因為怕小B炒車生意外嘛.
短短半日的親子旅行就此完結, 今日我們一家都玩得非常開心, 最令媽媽得著的是可以了解小B跟老師及同學們的相處情況.  

另外今日校長告知, 原來學校一年會舉行兩次親子旅行架, 亦即代表好快又可以去玩了, 呵呵!!





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

23 則留言:

  1. 親子旅行真係一個難能可貴的時間!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 可以睇到佢地點樣同同學仔相處嘅同時, 爸爸媽媽又可以襯機親親子, 所以我好期待學校嘅下一次親子旅行呀~

      刪除
  2. 好多學校都去哩度喎~ 我地12月中先去, 唔知去邊呢~ 我都好期待呀~

    回覆刪除
  3. 燒腩仔本身今個星期都有學校旅行,但我哋撞咗interview無得去啦,睇見你哋玩得咁開心真係好羨慕呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我地都撞左個interview架, 不過最後我選擇左去旅行! :p

      刪除
  4. N班有得去旅行,仲要一年兩次,又玩得開心,真係very good呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 我見有d學校n班無得去旅行架, 我地仲有兩次去添, 真係非常好, 哈哈~

      刪除
    2. 我都以为一仔間學校N班無旅行,剛巧學校打来,問到話明年3月去,希望到時不会落雨啦!

      刪除
  5. 睇見小B都開心呀,學校又幾好喎咁樣控制人數,年紀接近。又啱玩啲。我黎緊星期六都去肚B學校旅行呀,好期待呢^^

    回覆刪除
  6. 呢度好多野玩呀,同同學仔去旅行應該好開心呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢地成班N班嘅小朋友...交流唔算多, 可能爸爸媽媽係度, 個個都掛住痴住爸爸媽媽啦, 不過我見集體遊戲時, 佢地都有少少交流嘅~

      刪除
  7. 有集體遊戲,有咁多小朋友、家長一齊玩真好喔 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 第一次參與, 覺得幾得意, 哈哈~

      刪除
  8. 好開心啊..我都好期待下年同大爺第一次既親子旅行...

    回覆刪除
    回覆
    1. 話晒第一次...一定好期待, 我覺得自己好似當年小學旅行一樣咁緊張囉, 哈哈~

      刪除
  9. 回覆
    1. 我以為得一次架咋...聽到有兩次旅行真係超開心~

      刪除
  10. 以前我地個個年代冇親子旅行,呢個IDEA其實都幾好呀!

    回覆刪除