2014年11月4日 星期二

K班大作戰 - 2nd Interview (明我)

01.11.2014

繼上午Interview完之後, 下午我地又再出戰, 今次這間明我是媽媽最最最心儀的學校, 所以如果明我肯收小B, 媽媽一定會開心到傻!!  其實上年我都有幫小B報名架, 只可惜因剛生完妹妹B出院太忙, 我竟然連面試日期都錯過了, 結果...當然係事後才突然醒起啦, 唉~

今次有爸爸相伴, 小B表現得好開心, 爸爸在的士上更不斷提小B記謹要回答老師所有問題, 然後再隨便問些有關幼稚園會考的問題, 小B都能夠逐一回答爸爸, 最後有爸爸陪伴下, 小B面試表現非常之好, 絕對值得一讚, 所以即使最後未被取錄, 我都當小B成功.

原本媽媽預早了時間出門, 打算早點到學校好讓小B熟習一下環境, 但今日可能因為太多學校面試日的關係, 結果塞車囉...幸好最終都能夠準時到達.

一去到門口登記完, 再到等候區等候, 約5分鐘左右, 老師就安排了10位小朋友與10位家長到玩具室玩玩具, 入到課室...小B問我點解爸爸唔入得, 又話想出去搵爸爸, 幸好媽媽輕輕講了幾句, 小B都好乖自己玩玩具, 然後老師逐一走過來跟家長們對名, 再問小朋友名字, 幾歲, 小B答完後我見老師有在報名表背後寫下幾句, 老師又問我小B還有否午睡習慣, 接著到問下一位小朋友時, 小B突然話想去洗手間, 其實我覺得...這樣可以順道表現給老師知道, 小朋友已成功戒片也未嘗不是一件好事.

去完洗手間, 老師指示我們再到第2個等候區等候面試, 今次我叫爸爸陪小B入課室, 免得小B心掛掛爸爸.  起初爸爸跟小B講, 爸爸未見過老師會驚驚, 叫小B跟媽媽入課室, 但小B突然好老積地拋下一句"爸爸唔洗驚, 有我係度嘛"!!  嘩...真係想笑死人咩, 幾時學得咁老積架.  最後爸爸被欽點之下, 當然要陪小B入課室見老師啦.

好快...老師就叫小B在門外準備啦, 老師話小B好高大, 問小B幾歲, 小B好乖自己答老師, 雖然未入課室面試, 但是日所有老師問的問題, 小B都唔怕醜自己回答, 叻女.

入到課室, 我在門外偷望他們面試, 首先老師再一次問小B名字, 幾歲, 然後就正式開始喇.  我見老師拿出生果, 杯等物件叫小B回答這是什麼東東, 小B當然識答啦, 之後老師就拿出拼圖叫小B拼, 由於老師有先作一次示範, 所以小B都能夠跟住做, 接著再叫小B入形狀, 平時在家叫小B入形狀, 無一次可以成功全中, 因為小B唔肯正經入囉, 不過老師叫就竟然好順利入中啵, 最後老師拿著一幅圖畫, 再問小B圖中是什麼動物, 小B都能夠一一作答, 對於下午這個Interview的表現, 爸爸媽媽真的非常非常滿意.    

之後小B跟爸爸再被安排到主任室見主任, 拿過小禮物就完成了整個面試.

你合作時, 爸爸媽媽都好合作, 一於去公園玩過飽玩過夠才再回家, 哈哈!!
餘下我們還有3個Interview, 小B你要繼續加油啊~





最近媽媽幫倆姊妹開了一個Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

7 則留言: