2014年4月30日 星期三

Pobling洗面器

時下潮流興了好一陣子的Pobling洗面器...我終於都入手了!!  (大家唔好笑我Out啦)
老實說...當了媽媽後, 真的連到美容院做Facial的時間都沒有, 現在就更加連在家中敷Mask都不能呢, 全因為我家小B驚驚囉, 所以所有人等都不得在小B面前敷Mask, 唉~

雖然話就話如果想要皮膚好, 只要多做保濕就可以, 但說到底都要先徹底清潔皮膚嘛, 見Pobling平平地就即管買來試試吧.

到手後馬上試用, 暫時感覺良好, 刷毛幼細得連眼部位都可以用, 讚呀!!

朋友更誇張得說用了一排之後, 連毛孔都細了呢, 等我用上一排之後再作分享.


好...一於繼續努力扮靚dd, 唔要變做黃面婆, 雖然我是80後媽媽, 但都真的好希望當小B和妹妹長大以後, 可以跟她們扮作姊妹般行街Shopping呢...呵呵~

6 則留言:

  1. "跟她們扮作姊妹般行街Shopping", 可以的!! 唔洗扮la

    回覆刪除
  2. 我做左人阿媽之後比做女時貪靚左呀!依家都有keep 住出去做facial

    回覆刪除
  3. 同你一樣,完全無時間呀! 我都吾想做黃面婆,要勤力D先得!

    回覆刪除
  4. 我join左farcical course都無時間去,去左又掛心c6搞唔掂唔relax, 呢枝幾錢邊度買呀?

    回覆刪除
  5. 我之前買左olay~~~但又想平平地入手依一部~~~覺得依部D刷頭軟好多呀!!

    回覆刪除
  6. 我仲 out, 依家至知有呢隻洗面器。。。

    回覆刪除