2014年4月30日 星期三

豬頭盈

星期一下班回家, 發現小B面, 手和腳都有被蚊叮情況出現, 雖然不算嚴重, 但爸爸都已經覺得好誇張啦, 所以幫小B沖涼後, 馬上搽過醫生開的消炎藥膏, 希望可以幫小B舒緩一下.

直至半夜小B突然醒來猛話好痕, 起初我和爸爸都以為小B玩野, 求期敷衍了她, 替她再搽一次消炎藥膏就算, 不過小B好像未有止痕之餘, 還不停叫爸爸幫忙"R痕"呢, 最後經爸爸檢查之下, 發現連Pat Pat位置都開始紅了.  當時我還在想難度是有床蝨, 但明明我們三人同睡在一張床上, 沒理由只咬小B不咬我們.  算...就當是近日天氣轉, 加上小B皮膚幼嫩, 所以才被蚊/蝨咬吧.

誰不知...第二天當我回到公司不久, 婆婆打來話小B起身後整個背脊都紅了, 還問我會否是起濕疹.  由於我未有親眼目睹紅的情況, 加上媽媽我又沒有濕疹問題, 根本就不懂得去分辨, 最後我叫婆婆幫小B搽醫生開的藥膏, 看看有否好轉再算.  隔了一會兒, 我再致電回家問婆婆, 婆婆話搽了藥膏不久背脊的紅開始慢慢退去, 未有起身時般嚴重啦, 所以我就沒有叫婆婆帶小B去睇醫生喇.

但當我下班回家途中, 竟然再一次收到婆婆電話, 婆婆還好緊張地叫我快快回家帶小B去睇醫生, 因為這時候小B面和頸都變成了這個樣子...至於身, 手和腳都已經唔想再影了, 因為真的太誇張啦.
(這還未算嚴重豬頭, 睇完醫生回家不久就真的發到變豬頭)

最後醫生診斷話小B皮膚過敏加出風癩...  由於這兩天小B沒有嘗試過任何新食物, 所以估計是因為被蚊叮而導致過敏, 總之媽媽見到小B這個樣就戥她辛苦啦.  

回家後不久更連眼, 面都紅得腫了起來呢, 那時小B除了喊和周身R, 真的沒什麼可以做到, 好陰公豬囉.

可能小B見我們不停話她口腫面腫好醜樣, 結果小B喊住擰轉面話自己醜醜, 叫我們不要望她, 不要笑她, 看來...我家小B的貪靚程度比媽媽我還要厲害啵.  雖然小B確係好慘, 但見她講這些話時, 真的忍不住差點笑爆嘴, 哈哈~

幸好食過藥後, 今早已經消腫啦, 希望小B快快康復, 還她全身白滑皮膚, 而媽媽我亦總算可以鬆一口氣, 不用太過擔心.

4 則留言:

  1. 嘩,畀蚊咬到變成過敏同風癩,真係陰公豬 >_<
    放心啦,小B似媽咪咁皮光肉滑,好快冇事還原靚靚架啦

    回覆刪除
  2. 生風癩真係好麻煩架,好彩而家退左

    回覆刪除
  3. 好彩現在無事,見到都心痛

    回覆刪除