2014年4月21日 星期一

小小生日飯局@Nardo's Cafe

好朋友小小生日, 難得遇上假期, 當然要正日慶祝啦!!  不過因為早上已經跟小B去放電的關係, 所以我腦海曾有一秒鐘出現過放飛機的念頭, 但最終都過不了自己, 所以即使再累也堅持帶著小B一同出席.  (自小B兩歲後, 加上妹妹已出世, 為免辛苦婆婆, 除了上班以外, 其餘時間我都盡量會帶住小B)

今次朋友找來這間Nardo's Cafe, 環境算是不錯, 至於食物就...真的好一般囉, 以每位$250這個價錢來說一點都不值啊, 但始終人多去Cafe就會比較適合一點, 不過侍應生的面口就不太好看了, 或者是我們要求多多, 所以有位侍應姐姐經常黑著臉來對我們吧.

出發前已跟小B提及會有生日蛋糕食, 結果...蛋糕未出場, 小B就已經跟我說要食生日蛋糕.  可能有姐姐聽到小B話想食蛋糕, 好快...蛋糕就出場了.
朋友囡囡遲小小一天生日, 所以順道一同慶祝.
祝小小生日快樂, 青春常駐.  (幸好謙謙都有出席, 否則大人的生日飯局, 一定把小B悶壞)
最後一起來張大合照...
今日帶小B走兩場, 回家後小B馬上就跟我說要食奶奶訓覺覺, 似乎我成功把這個電力充沛的小B放盡所有電啦, 咔咔~

4 則留言:

  1. 嘻嘻....放盡所有電,咁等小b 瞓左,你就可以有自己時間啦 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 放盡小B所有電之後...我都已經變左負能量, 而且第2日仲要返工, 所以我都即刻沖涼訓覺, 哈哈~

      刪除
  2. 乜原來你地仲有下場..WAKAKAKA..我返到屋企己經散晒, 無氣無力了!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我簡直差d斷氣添呀, 返到屋企小b訓左, 本來我都想訓下, 點知輪到妹妹扭計食奶, 到攪惦好晒妹妹, 小b就起身喇, 攪到我抖都無得抖...攰到暈~

      刪除