2014年4月16日 星期三

淘淘淘

放了兩個多月假, 一直無時間淘寶, 結果一回到工作崗位就手痕要馬上淘過夠.

以下兩樣都是買來送人家的, 住婆婆樓下朋友的工人姐姐做了十年多終於都要走啦, 這兩年多來, 她時不時都幫我手照顧小B, 見她好錫小B之餘, 小B又好肯跟她, 知道她快將要走, 確實有點捨不得.  可惜我家沒有地方給工人住, 否則想也不用想, 我一定會聘請她.  說真的就連妹妹都好喜歡這位姐姐架, 每次妹妹見到她時都會笑得好開心, 可惜可惜...

原本我有打算將她介紹給朋友, 不過姐姐話, 除了小B和妹妹之外, 她一律不做有小朋友的家庭, 而最後她的新工作亦將會跟以往一樣, 照顧行動不便的老人家.

這是我淘來送給她囝囝的...
 
Tee Shirt和鞋子質量都非常好, 小小心意, 希望姐姐會喜歡啦!!

另外淘了兩對一樣款的拖鞋給小B, 其實我們在家一向好少穿拖鞋 (除了冬天), 只是小B好鐘意跟住出門口倒垃圾, 所以就即管淘兩對拖鞋回來方便她行出行入時穿著.
料子軟又不刮腳, RMB19...真抵買~ 

11 則留言:

  1. 鞋仔好靚喎,可唔可以畀link我呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. http://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z09.5.0.0.n9ETC8&id=38211511386&_u=g1fc0dsk42af
      呢間我買過好多次, d質量ok架, 可以放心買~

      刪除
  2. 個拖鞋ok喎,link pls ^0^
    我之前都淘過款冬天拖鞋畀肚B,佢見親老公倒垃圾就急住著鞋 XD
    不過夏天黎到,都想淘對夏天款呢

    回覆刪除
    回覆
    1. http://item.taobao.com/item.htm?_u=g1fc0dskb583&id=19046025961
      呢個價錢, 質量算唔錯, 可以一買!!

      刪除
  3. 對鞋好正呀~ 即刻放左入購物車~ haha

    回覆刪除
  4. 我....都係得個恨字,嗚嗚

    回覆刪除
  5. 毒C左我啦... 即刻bookmark左同店另一對布鞋...

    回覆刪除
  6. 對拖鞋好得喎,等我都去整返對先

    回覆刪除