2014年4月4日 星期五

HiPP 有機小麥餅乾

昨天婆婆話小B變得越來越包包臉, 那其實是因為小B跟媽媽我在一起時由朝食到黑, 如同生大食漬一樣, 莫講話小B變得包包臉, 就連媽媽我自己都越來越Fat啦...  加上小B跟媽媽一樣愛吃零食, 雖然我們向來什麼都給小B吃, 就連街邊魚蛋, 麥當當薯條, 薯片等垃圾食物, 小B好早就通通都已經試過, 但有時...媽媽我還是希望小B可以吃得健康一點.

所以今次想介紹一下這款有機小麥餅乾...

這款小麥餅乾, 嚐起來只有淡淡麥香味和甜味,...  起初還以為小B會不太喜歡, 因為我之前都有買過幾款不同的BB餅乾給小B做零食, 但每次小B都只嚐幾口就放下, 所以我認為小B應該是跟媽媽一樣不喜歡食餅餅的, 可是今次小B嚐了幾口之後, 竟然好像上癮一樣, 不停話要餅餅餅餅, 最後更一口氣吃下5, 6塊餅乾, 要媽媽叫停才肯停.  看來小B都算識食啵, 因為有機餅乾並非平價貨嘛, 哈哈.

唯一缺點... 這是紙盒包裝, 開封後好快就會變淋, 所以一定要自行再用密實袋或膠樽封存.
小B食得開心食得健康...媽媽就當然最放心啦!!
如果你都對有機餅乾有興趣的話, 不妨試試這款HiPP小麥餅.  :P

7 則留言:

  1. 好健康喎,大人食係咪都得架?

    回覆刪除
  2. 食慣左濃味小b 都肯食? 我都想試下。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 肯食呀...我初初都估佢未必食, 但係又唔係啵, 佢仲話好食添啵~

      刪除
  3. 我little k都有倉呢隻呀,佢同小b一樣都好鐘意食:)

    回覆刪除
  4. 買BB零食我都好頭痛, 有時越買健康既yin B就越唔食..
    都係平時家人俾太多大人零食佢食..有次仲俾99話買咁少俾yin b食..
    唉~

    回覆刪除
  5. 我仍然俾bb餅,最多動物餅,百力滋,等我又試下呢隻先

    回覆刪除