2014年4月29日 星期二

我的第3個寶

我細佬話TBB有隻009, 我地屋企都有隻ON99  -.-"

誰說牠是ON99, 牠是我的第3個寶才對呢~
不過說實話...這兩年來, 我的確忽略了金仔感受.

從前一整天在家中都攬著金仔, 一有空閒就會帶金仔跟一些狗狗朋友去郊遊, 簡直視金仔如己出一樣, 當正金仔是親生仔舨看待.  不過自兩年前小B出世後, 金仔已經由第一位跌至第二位啦, 沒辦法...如果人仔同狗仔比較, 人仔好像更需要我嘛.

由於自知對金仔開始疏於照顧, 加上我知我細佬又好錫金仔, 所以我將照顧金仔的責任就交了給我細佬喇, 幸好...到目前為止暫時都未有令我失望.  不過因為我少了時間陪金仔的關係, 結果金仔對我就不瞅不睬啦, 但如果金仔見我一個人靜下來不用照顧小B時, 還是會走過來痴著我的.

直至兩個月前, 妹妹都出世了, 好自然金仔再由第二位跌至落第三位, 雖然我更加無時間去理金仔, 但我依然係好愛金仔架.  希望遲些等小B和妹妹再大一點, 可以再一起帶金仔四周圍去玩啦.  不過金仔見我現在連丁點時間都抽不了出來陪牠, 開始連眼尾都唔望我一下呢, 唉...

4 則留言:

  1. 哇,好得意呀,成隻公仔咁,好可愛 ^^
    金仔有你細佬鍚麻,等BB 大D,就可以一齊玩了 ^^

    回覆刪除
  2. tarebaby 婆婆屋企都有兩隻貓咪嫁, 佢地等tarebaby返屋企就會好梳乎咁痴番公公婆婆~

    tarebaby仲係BB時佢地會吼住 tarebaby d 野添, 成日走上張BB床坐~

    回覆刪除
  3. 但小b冇同金仔玩做朋友仔?我見朋友仔仔同狗仔成曰一齊玩

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有一齊玩,不過小b成日蝦金仔,攪到金仔怕鬼左佢~

      刪除