2014年4月29日 星期二

Next - 小小分享

從前喜約三五知己Shopping的我, 已經好久未有出外Shopping啦, 不過沒關係啦, 反正網購都一樣可以滿足我嘛.

早幾日遊經Next網站, 迅速又敗了少少給它...
http://hk.nextdirect.com/en/

初次試買, 不知質量及Size如何, 所以未敢買太多, 隨意選夠$200就算, 因為買滿$200就可免除$30運費.

花花裙 + 白色Legging (實物跟網站圖片相同)
質料不錯, 只是Size方面要注意一下.

今次分別買了兩套, 一套選了3-6m給妹妹, 一套選了2-3y給小B, 打算下月到影樓拍照時穿姊妹裝, 可惜兩套裙和褲都略長了一點, 或許外國Size偏大啦, 所以要等婆婆幫忙修改才可穿嚕.

棉質襪仔 (實物跟網站圖片相同)
買了一Pack 3-6m給妹妹, 等妹妹出街時不用赤腳.

是次網購尚算滿意, 待有新貨時再入手...呵呵!!

17 則留言:

  1. 我都係next fans 呢!! 平靚正呀真係~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係..真係好抵買, 我怕我好快會上癮咋~

      刪除
  2. 哇, 好抵玩呀~ 我即刻買左$200~ wakakaka~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈..買野你永遠都係咁快手, 勁勁勁~

      刪除
  3. 我都好鐘意喺Next買衫俾阿肶呢!有時又唔得閒親身去買,上網買就最啱!

    回覆刪除
    回覆
    1. 做左媽媽之後, 根本連行街既時間都無, 所以上網買野就最岩我地喇~

      刪除
  4. 我都買過next 兩次啦,真係幾好呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..又平又靚, 仲好快就送到去你屋企, 抵~

      刪除
  5. 我都買過一次,啲褲個size買啱size都好似好長架~
    我近排先買左幾百蚊,有條泳衣超級可愛架可惜冇貨 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 肚b ma,你係咪講有層層裙腳果件,果d 全部無貨,><

      刪除
    2. 係呀 >_<等佢有得訂,落左order又話冇貨!
      我剛剛weekend send email問佢地話4星期後返貨,不過國際訂單只接受7日前預訂,叫我可以3星期後再經網站訂呀!

      刪除
    3. 係next買野真係手快有, 手慢無, 我見到好多款都無晒我要既size囉, 唯有成日睇住, 哈哈~

      刪除
    4. 我今日先收到貨,買啲褲2-3歲但佢個size話係畀98cm,又要買黎擺啦 T.T
      條層層裙仔泳衣,希望過兩個星期再去仲有得order啦!

      刪除
    5. 仲有機喎~我都試下先~你訂籃色果條定粉紅~

      刪除
    6. next買野要揀返岩歲數,唔係好影買大~

      刪除
  6. 哈 你條legging 我都有買,超抵,我買左三隻色,我都要快d 分享我岩岩買d 野先!next d 衫ok,不過其實同h&M好似。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但佢條legging唔係純棉質, 感覺有少少焗身者~~~~

      刪除