2014年4月21日 星期一

Blog Blog BB去野餐

復活節假期最後一天, 又可以跟Blog Blog BB聚頭啦, 今次去佐敦谷野餐確實好玩, 相信所有BB都應該放電大成功吧!!

(由於單拖關係又無帶相機, 小B媽我只好偷Blog友相出Post, 希望Blog友仔們不要介意)

一早起身發現天陰有雨, 以為今日野餐活動要被迫取消, 幸好到最後大家都堅持照去, 結果天公造美, 沒有下雨沒有太陽只有微風, 感覺非常舒服, 下次放假一於再帶小B去佐敦谷玩.

首先要跟大家說聲不好意思, 因為我和小B遲到了, 沒辦法...實在不忍心把向來夜訓的小B吵醒, 唯有等佢自然醒啦.

一到步...性格慢熱的小B需時Warm Up, 只好乖乖痴住媽媽, 見肚B媽影小B, 媽媽又攝位一齊影先.
齊人啦...小朋友們紛紛準備入營開餐.
不過好快他們就各自散開...所以數齊人頭總算合照成功.
好...小朋友們的合照影完...就齊齊開大餐嚕.  (辛苦晒所有有份出力的媽媽)
難得個個坐定定醫肚, 小檬媽把握時機叫影大合照, 辛苦晒小檬爸...
快快食完, 小朋友們又趕住去玩去放電, 再一次四散.

小B對晉晉手上的Bubble好有興趣...
最後...當晉爸吹Bubble時, 小B興奮得追住摸追住叫.
玩完Bubble, 踢完波波, 當然唔少得去遊樂場玩啦.
招招積積...好得戚.
嘩...豬咀樣好可愛呀~
成功同靚仔小檬合照, 下次姨姨又要一齊影...

明明兩個都係一月B, 點解小B老積過小檬咁多架?! 
 臨走前, 小B成功抱得大爺歸.  :p
事後我問小B, 下次再同大爺一齊玩好唔好, 小B話好呀...  似乎小B真的蠻喜歡大爺呢, 還記得上次Blog Blog BB Gathering時, 小B都有追住大爺玩架, 哈哈.

是日放電大成功, 小B一上巴士就9秒9暈低, 難為媽媽我要由巴士站抱著27磅的小B回家啊...超累!!

佐敦谷確實是一個適合一家大小, 以及小朋友放電的好地方.

Btw...期待下一個Blog Blog BB再聚頭的活動啊~

14 則留言:

  1. 大爺就好啦, 有靚女小b抱抱...下次小b可唔可以抱下ee啊??kakaka
    我個日唔記得同大爺兩個人合照啊, 捉佢捉到我成個癲婆咁....XDDDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 小B話...我鐘意抱仔仔多d啵, 所以ee你都係等我諗諗先啦, 哈哈~
      佢地個個小朋友都精力旺盛, 我地兩個單拖真係超錯, 只怪爸爸要返工我地無得揀, 希望下次大家都唔洗做顛婆.

      刪除
  2. 小B勁喎,一次過識晒兩個索男,同大爺抱抱,又有得同小檬合照,羨慕死姨姨呀

    回覆刪除
  3. 小B好有異緣,連攬兩個靚仔,羨慕死妹豬同妹豬媽

    回覆刪除
  4. 原來可以攬攬架~晉豬蝕左添, 下次都要攬小B呀~ 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次我叫小b攬晒所有仔仔先得, 哈哈~

      刪除
  5. 小B唔老積呀, 好女仔呀!

    早兩日都有個EE 問我tarebaby有冇3歲, 我真係O左咀...

    回覆刪除
    回覆
    1. 下`...Tarebaby都仲係好baby feel啵, 一d都唔似3歲喎!!

      刪除
  6. 小b好高大呢,希望下次小豆子都join到一齊玩

    回覆刪除