2014年4月14日 星期一

病病豬

我家小B生病了, 前兩天一家人去食過稻香一蚊雞回家後, 姨姨發覺小B好熱, 一探體溫之下原來有人發燒呀, 幸好38.x度只是低燒而已, 食過兩次退燒藥就已經無事.  原本還以為是發骨節, 應該燒完就無事不用去睇醫生, 誰不知兩天後小B就開始鼻水長流, 結果當然要去睇醫生啦, 免得一拖再拖, 拖到復活節假期還在生病就大件事嘛.  皆因媽媽我安排了好多節目架, 萬一小B還在生病, 那有部份小朋友的節目就要被迫缺席.

這是每次到診所的指定動作...玩車車.  (等得耐, 連笑容都收起了!!)
今次只是傷風, 食過兩次藥, 鼻水已經少了好多好多, 希望復活節前, 小B可以完全康復啦, 免得出席有小朋友的活動時, 惹病其他小朋友嘛. 

睇完醫生行經優之良品, 有個小朋友見到放在門外的玩具蛋, 竟然拿起後就自己行入店內, 還叫媽媽我買給她.  但我又不知何解竟然未有拒絕, 乖乖付錢.  算...見小B拿著玩具蛋笑得那麼開心, 就當是媽媽送給她的復活節禮物吧.  

11 則留言:

  1. 小檬都有兩行鼻涕。。。呢啲天氣時冷時熱,好容易病。大家快啲好返

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦, 時冷時熱真係好麻煩, 呢頭玩完出到成身汗, 轉頭坐定定隻手又開始涼涼地, 都唔知想點.
      小檬都要快d好番呀...我地仲要去玩架~

      刪除
  2. 希望小b快d好返,可以復活節玩啦

    回覆刪除
  3. 希望佢快d 好番啦!
    天氣換季,你都要小心

    回覆刪除
  4. 小B今日好返啲未啊? 我地復活節仲要去玩啊, EE祝你快啲好返...
    不過大爺都有開始有啲咳同鼻水...

    回覆刪除
  5. 而家啲菌好勁。 快啲好番呀!

    回覆刪除
  6. 依家啲天氣時冷時熱,真係好易病,希望小b快啲好番

    回覆刪除
  7. 愛美同小B都要保重呀,希望小B快啲好番

    回覆刪除