2014年4月25日 星期五

脫毛迎夏日

自前年Join了做彩光脫毛後...我只做了4次Treatment, 腋下毛毛問題明顯得以改善, 變得幼細之餘還少了好多.  不過因為我夏天經常穿著背心關係, 所以即使只有幾條幼細毛毛, 我仍是會覺得好樣衰好礙眼, 所以時不時都會自行再用剃刀把它脫掉 (其實顧問姐姐已經吩咐了我最好少用剃刀).  只因去年臨近夏天之時, 我發現懷有妹妹B嘛, 最後無得做Treatment之下, 唯有用回剃刀囉, 結果...毛毛好快又變得多了一點, 但仍比未做Treatment前少. 

唉...真想知道究竟還要多做幾次Treatment才可以把毛毛永久脫掉?  (印象中第一次去做時, 顧問姐姐好像有提及過大約8-10次左右) 

唔好理啦...既然已經生完妹妹, 又無再餵媽媽奶, 還是快快手約期做Treatment最實際.  未知是否見我太耐無做, 今次約期比平時快好多, 平時每次約期需要等大約3個月, 今次只需1個月就有期給我, 趕得及把毛毛脫掉迎夏日呢, 呵呵!!

Lunch時間去做, 快快手...15分鐘就可以走人.  ^^

6 則留言:

  1. woo.....15分鐘可以走人,幾好啊,我都好想脆毛,不過係腳毛呢....XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. e..咁岩呀, 我都想啵, 遲d我都應該會join埋脫腳毛, 哈哈~

      刪除
  2. 其實脫腳毛有冇效架??
    等你分享更多啊....我d 腳毛又粗又多,晚晚沖涼脫,好煩....@@"

    回覆刪除
  3. 我都join左呢間, 都無左7788啦, 真係好抵~~你已經番工啦?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係...你係邊間分店做呀? 次次約期都要等好耐, 但佢地d service都幾好, 最重要係唔hard sell嘛.
      返左3個星期啦!!

      刪除