2014年4月3日 星期四

家傳之玉

嘩...妹妹好幸福呀...竟然收到由我嫲那代傳落黎的玉墜做禮物, 雖知道我嫲於我5歲左右就已經離開了, 但小時候我是由我嫲湊大的, 所以即使小小年紀印象依然好深, 那就証明了即使年紀有多少, 小朋友是真心能夠感受到身邊那些人是愛錫自己的啦, 所以我要好好愛鍚我的一對小寶貝, 免得她們長大以後話媽媽唔鍚她們, 哈哈!!
我對玉石沒有研究, 更加沒有配戴玉器習慣, 不過經我姨丈看過後, 相信這玉墜是不錯的, 所以遲些待妹妹大一點, 我就會幫她戴上.  而且老人家常說小朋友配戴玉器可作定經之用嘛, 雖然我不知道這是否真有效, 但既然這些都是老人家們的心意, 所以我們都有為小B戴上她出世時由親友們送她的玉墜.

不要看這玉墜好像好新似的, 其實這玉墜已經由我姨丈做過手腳啦...原先圍著這玉墜周邊的都是金, 但我就嫌它太老套太俗氣, 一點都不適合小朋友配戴, 所以就叫姨丈幫它改成銀喇, 現在看起來是否感覺潮了一點呢!!

其實最沒想到的是... 由我嫲送給我姑姐的玉墜, 最後竟然會落在妹妹身上, 希望妹妹將來都會好好保存它, 一直將它傳給她的下一代...  ^^

9 則留言:

  1. 雖然我唔識,但就咁睇都覺得粒玉靚喎,而且呢d一代傳一代o既玉器,最有紀念價值

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...呢d由上一代傳落黎嘅玉真係好有紀念價值 ^^

      刪除
  2. 好有記念價值呀!唔知傳咗幾多代呢?

    回覆刪除
  3. 真係好有記念價值,呢份心意真係無價架

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..所以希望妹妹都可以好好保存佢.

      刪除
  4. 就咁睇應該係靚玉,小b有冇架?佢仲有冇吃醋?

    回覆刪除
    回覆
    1. 小b出世時都有好多親戚送左玉俾佢, 但就無呢d由上一代傅落黎既玉囉.
      至於呷醋就間唔中都會有, 不過已經好左好多, 而且無之前咁顛咁野蠻囉, 睇黎要完全唔呷醋就真係無乜可能了!!

      刪除