2014年3月31日 星期一

明日之星

小B從小到大都具有表演慾...而且看來好像越來越強, 所以媽媽我打算搜羅一下附近的跳舞班, 好讓小B跳過顛跳過夠, 反正小B就是喜歡跳舞嘛.

今日姨姨提議扶老攜幼去唱Lunch K, 雖然這才是小B的第一次, 但想不到小B竟然好Like K房這個地方呢, 或許好快K房就會成為小B和朋友仔的聚腳點了.  (我好像想得遠了一點, 哈哈!!)  不過如不是小B, 我想我都不會再踏足這地方, 因為朋友仔們都已經沒有了這些唱K癮啦, 而且大家都忙著湊小孩, 根本就沒多餘時間去玩, 而我...即使無10年大概都應該有8年未有去過唱K了, 超Out囉~
其實好多人都覺得小B是個好有音樂感的人, 每次聽到音樂小B都會聞歌起舞, 熟悉她的親戚朋友已經見慣不怪, 而且還好喜歡看她表演呢...因為有時真的好好笑嘛, 她會有好多自創舞步, 有機會真的要拍下來讓大家看看.

平時在家小B會要求我們開演唱會DVD給她看, 但每次小B都只揀勁歌熱舞部份來看, 如歌手只企定定站在台上唱歌, 小B就會顯得好沒趣.

究竟我將來有無機會做星媽呢?!  哇咔咔咔咔

(原本打算Upload小B唱歌跳舞短片娛樂一下大家, 可惜Upload多次仍未能成功, 算...我放棄.)

7 則留言:

  1. 做左星媽, 唔好唔記得我地呀~
    我要簽名相!!!

    回覆刪除
  2. 小b咁靚女,好有機會做星媽啦!你可以upload 上youtube, 再attach上黎就好easy!

    回覆刪除
  3. 咦,咁可吾可以拎定個簽名先,嘻嘻嘻

    回覆刪除
  4. 我睇咗你FB條片,佢真係好有星味呀﹗

    回覆刪除
  5. 的確好有星味,你可以prepare 做星媽了,heehee ^^

    回覆刪除