2014年3月19日 星期三

我係妹妹

妹妹: 我要同大家澄清一件事......我千真萬確係一個女仔黎, 麻煩大家唔好再誤會我係弟弟啦, OK?!
說實話, 連婆婆..媽媽..姨姨都覺得妳長得像個男仔時, 又難怪街上的三姑六婆會誤當妳係男仔啵, 不過家姐小時候比妳現在長得更像男仔, 所以妹妹妳可以放心, 只要媽媽遲些幫妳打扮一下就無問題啦, 哈哈!!

8 則留言:

  1. 期待媽媽幫妹妹扮靚哦〜

    回覆刪除
  2. 我個女都係成日比人話似男仔。。。。。

    回覆刪除
  3. 女大十八變,大個之後一定係個美女

    回覆刪除
  4. 少d 頭髮啫!! 長返就好似妹妹ga la ^^

    回覆刪除
  5. 頭髮長番啲就似女仔架喇!
    不過妹妹好似唔同左樣, 而家無咁似家姐

    回覆刪除
  6. 哈哈~ 又真係有D似男仔~
    妹妹唔怕, 女大十八變, 第時一定係靚女~

    回覆刪除
  7. 我個仔就俾人話係女,哈

    回覆刪除