2014年3月28日 星期五

窮媽停產

我這個窮奶媽正式宣佈停產了!!

一直抱住餵得幾多得幾多的心態去完成自己短期目標, 好不容易終於捱上一個月, 之後因多種因素而決定減產, 結果一減產...窮奶媽奶量馬上再跌, 最後多捱9天終於都是要放棄, 這樣就結束了我39天的人奶路喇.  對於我自己來說, 能餵上39天人奶已經是件不容易的事, 雖然比起其他奶媽, 我是個超失敗例子, 但對於我自己來說已經算是好叻啦, 因為我本身就是個抗拒餵人奶的媽媽嘛.

從此...我的奶媽路就要畫上句號.

7 則留言:

  1. 每個媽媽體質都唔同架嘛,你盡左力就ok! 有咁既成績都算唔錯!

    回覆刪除
  2. 愛美唔係失敗例子,有啲人餵幾日就放棄,你堅持到宜家好叻女呀!
    盡左力就ok,之後休息多啲,可以陪小B多啲^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 宜家多番d時間, 妹妹又戒左夜奶, 即刻精神番好多, 之前真係長期keep住眼訓狀態架!!

      刪除
  3. 每次聽到媽媽們講餵人奶既經歷都好感觸, 我都係失敗case, 我只餵左2個月就餵唔到, 有d媽媽會話我唔夠堅持, 但其實我係果2個月好努力做左好多好多野都真係餵唔到...=.=
    每次回想餵人奶既2個月, 都係甜蜜辛苦, 我相信我一世都唔會唔記得同bb最親密既呢段時間...
    你好叻架, 無論奶粉媽定人奶媽都係咁愛鍚子女既好媽媽:)

    回覆刪除