2014年3月26日 星期三

妹妹近況

妹妹話咁快已經43日人仔啦...暫時仍然係食訓痾階段, 不過已經學識扭人抱抱訓覺囉, 真係好曳豬!!
暫時婆婆話妹妹難湊過家姐, 但我就覺得家姐比妹妹難湊得多喇.  仍然好記得當年放產假期間湊小B, 我辛苦到差不多隔天就喊, 未滿月時已經寧願返工, 因為我真心覺得小B好惡攪, 雖然妹妹都屬於麻煩一族, 但有了湊小B的經驗後, 今次湊得尚算輕鬆, 起碼我仍未辛苦得寧願上班去, 相反還有點衝動想辭職留在家中對住兩個小魔怪呢, 哈哈.  (當然...我一定唔會做Ftm啦)

好, 先說回妹妹近況...

13.3.2014
剛於一個月回健康院檢查+打針時, 醫生話妹妹黃疸指數仍然偏高, 要即時轉介回QE抽血驗肝功能, 初初聽到確實有點擔心, 不過當問過2月媽媽會的媽媽後, 發覺原來有好多BB都有這個情況, 我才頓時安心不少.  但最難明白的是, 妹妹雖然一直有少許黃, 不過未至於要照燈嘛, 何解滿月時指數會是偏高呢, 算...健康院醫生沒有解釋, 只叫我盡快到QE約期, 那唯有到QE見醫生時再問.

17.3.2014
到QE見醫生, 醫生說妹妹不算太黃, 而且體重亦重得非常理想, 應該不大問題, 因有部份BB退黃是會比較慢, 但既然健康院轉介回來, 那就即管抽血+驗尿, 看看肝功能有否出現問題.

24.3.2014
驗血驗尿報告一切正常, 不過醫生話上星期的黃疸指數仍然高了點, 但就今日看來, 應該已經退得7788, 不過安全起見, 還是要抽血看看實際指數, 結果妹妹又被拮一針嚕, 陰公.

最後要待兩星期後再回QE覆診, 希望到時會是妹妹最後一次到QE啦.  不過從面色來看, 妹妹好像已經沒有黃了.

另外, 我們三母女襯爸爸放假, 已經回家兩次啦, 但妹妹好像有點不太習慣, 明明在婆婆家時睡眠質素算是不錯的, 可惜回家後...妹妹變得好醒訓, 又變得好扭計, 總之就難為了媽媽啦, 看來我們要多點帶她回家, 令她快點習慣才行喇, 唉...

7 則留言:

  1. 佢地愈大愈難湊,想休息下都幾難!
    我都就快虛脫了!

    回覆刪除
  2. 妹妹係咪飲人奶?
    醫生話飲人奶會易黃D, 但正常架, 唔好擔心...
    我都想做FTM, 但又唔想真係全職, 好矛盾........
    要快D俾妹妹習慣返屋企呀, 你地黎緊邊個湊小B同妹妹呀?
    妹妹好多頭髮, 之後可以好多造型~

    回覆刪除
    回覆
    1. 未滿月前就半人奶半奶粉, 不過呢幾日已經變左全奶粉lu.
      妹妹會係婆婆湊, 小B就會俾婆婆個朋友湊, 佢住我地樓下, 以前又湊開我細佬, 最重要係小B平時都好肯跟佢地嘛...
      不過宜家反而有d想請姐姐湊, 咁樣我同老公可以日日對住兩姊妹之餘, 又唔洗兩邊走, 但因無人睇住姐姐, 又驚請到個唔好嘅, 宜家都問緊朋友有無姐姐介紹, 總之就煩啦, 唉~

      刪除
    2. 可否叫婆婆得閒去你家睇"姐姐"AR?

      刪除
  3. 湊兩個真係好busy! 我係請工人湊,感恩姐姐都ok! 每天放工一開門就見到bb好開心,唔洗兩邊走多好多時間!

    回覆刪除
  4. 要帶妹妹多回家昵,長遠請工人姐姐就方便啲,又可做家務呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係唔夠地方俾姐姐訓又係一個問題~~~~

      刪除