2014年3月10日 星期一

我的忙爆生活

湊兩個小朋友一點都不容易, 尤其當她們年紀相若而且都還少時, 所以我真的好佩服那些湊兩個小朋友而又沒有工人幫忙的FTM, 我...真心想要向她們致敬, 皆因自問一定一定不能做到.  假如有一天我迫於無奈真要做FTM的話, 我想我們一家好快便會上頭條, 哈哈!!

有人問我會否後悔那麼快就生第二個, 我想大概應該沒有吧, 因為我知道這是生兩個小朋友的必經階段, 所以即使是早是遲都應該不會差太遠, 但現階段我和爸爸都確實是辛苦的.  暫時住在婆婆家中都還好, 起碼夜晚還有姨姨, 亞父幫忙照顧, 但遲些當我們一家4口回自己家後, 我和爸爸就要一打一...打怪獸啦, 真的不敢想像到時的情景呢.

在這廿多天的坐月日子裡, 我每天就好像瘋婦般湊著兩隻小魔怪, 雖然話就話有婆婆幫手, 但婆婆忙著做家務之餘, 還要照顧我們各人起居飲食, 所以可以的話, 我盡量都不會叫婆婆出手.  最近婆婆不停幫我洗豬腳煲薑醋, 洗雞煮雞酒等, 洗到連手都爛時仍然毫無怨言, 我真心覺得婆婆對我太好啦, 試問見著她每日不停在忙, 又豈敢再去打擾她呢.  雖然我沒有開聲叫婆婆出手幫忙, 但婆婆仍是會主動幫兩隻小魔怪沖涼, 當然我都會去協助她啦, 另外有時婆婆見我累得睡著了, 還會自動自覺湊妹妹, 所以話...世上只有媽媽好, 有媽的孩子像個寶呀~~~~~~~~

我的黑暗日子究竟還有多久才能捱過去?!  這種生活比起上班還要忙, 還要累, 我快要累得一坐下來就可以馬上睡著, 我真沒有誇張啊!!

現在每天餵奶, 泵奶, 洗奶樽, Tum小B和妹妹訓覺, 幫手同兩隻小魔怪沖涼, 餵小B食飯, 陪小B玩...已經成為了我每日指定動作, 雖然一定要做, 但我都好想可以有回自己的小小私人時間, 可以嘛?!

15 則留言:

  1. 加油呀小b媽媽!! 我朋友又係兩年抱倆. 佢話細嗰個上左K1后黑暗日子終於過去喇!! 至少可以一次過帶2個去街都冇問題, 你都加油呀!!

    回覆刪除
  2. yes 世上只有媽媽好!
    頂住呀你!

    回覆刪除
  3. 加油呀小b mama, 好羡慕你媽媽對你咁好,辛苦既日子一定會好快過,支持支持,有時我都好懷念好bb時既little k, 因為時間過得真係好快好快,最近天氣涼,你都要小心身體,support u^^

    回覆刪除
  4. 撐住呀,捱過左頭幾個月就會好好多呢,同埋你就黎到你一個月目標,到時真係收奶就可以多番啲時間。加油呀!以你為榮^^

    回覆刪除
  5. 我非常明白,我啱啱有個姐姐來,都好啲
    加油呀!!!

    回覆刪除
  6. 我都覺得世上只有媽媽好呀~
    加油呀!

    回覆刪除
  7. 我上次睇BK有個FTM湊四個,真係睇到都覺得佢辛苦
    小b媽~加油!!!

    回覆刪除
  8. 十分明白呀,我仲有一個月就單打怪獸,大家努力!

    回覆刪除
  9. 好彩有婆婆!可唔可以再住耐d呀?
    頂多幾個月,小B就返学,再頂住呀!

    回覆刪除
  10. 對啊,果真世上只有媽媽.....
    FTM 真係好唔簡單,所以我好佩服以前D人架,生咁多,我地一、二個都覺得好 crazzzzzzy 嘍....
    加油啊,支持你~

    回覆刪除
  11. 世上真係只有媽媽好﹗諗起第時如果自己要咁樣幫D仔女湊孫坐月都唔知做唔做得到﹗
    你哋要頂住呀,捱過頭幾個月大家夾慣咗就會好㗎啦﹗

    回覆刪除
  12. 好認同世上只有媽媽好!
    你加油呀!

    回覆刪除