2014年3月13日 星期四

我做得到

嘩..嘩..嘩..我的短期目標終於完成, 請以掌聲鼓勵鼓勵!!

對於我這個從前勁抗拒餵人奶的媽媽來說, 能夠足足捱上一個月, 實在難得.  再者自己奶量不多, 時間又不許可, 但我竟然能夠堅持以餵得幾多得幾多的信念來完成目標, 這應該都算對得住自己了.  雖然這一個月裡我曾多次想過放棄, 但幸好最後都能夠完成.

至於之後繼續餵人奶與否, 這個問題實在令我苦惱.  問心...我自己其實是想繼續的, 但我又好想可以有回多點時間, 加上產量不多令我感到好無癮, 可是另一邊廂就是自己不肯認輸的性格而驅使我去繼續, 唉, 你教我該怎樣做喇.  而上班後, 公司又無地方可以泵奶, 我真不想跟同事一起躲進廁所才泵奶呢......始終在廁所泵奶好像有欠衛生嘛.

暫時我應該還是會繼續, 不過已經產量少的我會再度減產, 所以妹妹每日大概就只可食一餐人奶啦.  其實相比起家姐一啖人奶都無得落肚, 妹妹已經算好了, 哈哈~

16 則留言:

  1. 愛美好叻呀,完成左短期目標,曾經經有放棄念頭最終都堅持到,以你為榮^^
    唔好太免強自己,始終湊住小B,泵奶又要餵又要消毒果啲,真係冇時間抖架!當然如果你會繼續落去,我都一定支持你呀~

    回覆刪除
  2. 餵人奶真係要好有堅持先做得到﹗雖然要減產,但起碼你有努力過﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 盡左力就算..已經對得住自己有餘, 哈哈~

      刪除
  3. 人奶媽萬歲!明白勁多野要做,我都係等佢地訓哂覺同未起身前泵,如果唔係就好忙!希望大家都keep 到啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 你餵到咁耐好勁, 我返工後應該餵唔到lu!!

      刪除
  4. 我果時都係因為唔想喺廁所泵奶番工無耐就掛泵lu...

    回覆刪除
  5. YEAH!叻叻!
    我果時公司無得泵,只有lunch時去拊近商場育婴室泵,捱到一仔六個月大人奶更少先收山咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩, 咁咪好麻煩, 下下要去商場先可以泵!!

      刪除
    2. 好过去公司廁所,公司果座係舊商業大廈,每層都有廁所共用,但d人用到好似街市公廁咁肉酸!好彩公司附近K11有育婴室,一千零一間,间中比人用了,就改去傷残廁!

      刪除
  6. 餵人奶真係唔易!泵出嚟多功夫,你仲有個大㗎要照顧添!好犀利呀!加油!

    回覆刪除