2014年3月7日 星期五

肚風

大多數初生BB都會有肚風問題, 雖然肚風並非一種病, 但就一定會令BB肚仔唔舒服, 繼而扭計大哭, 哭得你會想一下就把她扑暈...

妹妹跟家姐小時候一樣好多肚風, 食飽奶超難掃風之餘, 又經常放屁, 食奶時肚仔還會發出咕咕聲呢, 難怪近一星期妹妹勁扭計囉.  雖然知道妹妹因為肚仔唔舒服才扭計, 但她那聲大如雷的喊聲實在令人煩厭, 而最慘的是妹妹大多數在半夜才出現這情況嘛, 連累我無覺好訓之餘, 還喊到我心都煩, 加上第二朝早人人都要上班, 結果半夜就只得我獨個兒在打怪獸, 超慘!!

其實朋友陪月早前已經介紹了這隻荳蔻花油給我, 不過我見好大陣鐵打酒味, 所以遲遲未有幫妹妹搽.
但有日見妹妹不停大哭大鬧, 婆婆摸她肚仔, 發覺竟然是凍凍的, 最後唯有出動這支荳蔻花油.  陪月教將雙手連油捽熱, 再在BB肚仔上輕輕按壓, 如是者按幾次便可.  雖然未知這油是否真的有效, 但我又覺得一試無妨, 反正外敷又不是內服, 應該不會有太大問題吧, 所以我已經連續幫妹妹搽了好幾天啦, 而妹妹又確實好了一點點, 起碼半夜沒有再無緣無故大哭大鬧, 只是早上偶然會扭抱扭眼訓.

我記得兒科醫生有講過, 如果BB無理定時大哭, 多屁放, 間中扭曲身體谷得面紅紅等都是因為肚仔唔舒服的表現, 這大概就是因肚風造成, 而這情況到BB大約3-4個月大左右就會得以改善, 難怪好多BB都會出現百日哭情況, 希望我家妹妹不是這種百日哭BB啦, 否則我應該好快會有精神病, 哈哈!!

妹妹: 媽媽...我唔係玩野架, 我真係唔舒服先喊咋, 你睇我大大滴眼淚就知啦~

13 則留言:

  1. 無事ma?? 肚痛痛咁慘,幫佢按摩下肚肚會唔會好d?? 希望妹妹快d 好番啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 幫佢按左幾日好番d, 希望唔好再半夜唔訓扭計就好啦!!

      刪除
  2. 田鼠b當年都有肚風. 每晚咁上下時間就狂喊到收唔到聲...諗起都慘

    回覆刪除
    回覆
    1. 小b都係咁, 每晚7-11係咁喊, 好彩半夜唔嘈咋, 但係早幾晚妹妹都係半夜先黎料, 玩死人!!

      刪除
    2. 田鼠媽,咁果時你都可忍到田鼠B唔用奶咀,勁!

      刪除
  3. 我BB之前又係6PM-9PM一定狂喊,可能真係肚風問題,陪月介紹肥仔水,不過食落肚,我好少俾佢食,好彩而家大左少少,好似改善左。BB有肚風真係好慘呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 食落肚我唔太敢亂買, 除非係e生開嘅去風水!!
      希望妹妹快d無肚風啦, 成日大喊真係好煩.

      刪除
  4. 希望呢枝油真係幫到妹妹啦,當年燒腩仔都試過有次喊咗好耐點氹都唔收聲,最後忽然呠一聲痾咗pat便便出來就即刻收聲兼瞓著咗,嗰吓真係唔知好嬲定好笑,之後我都一得閒就幫佢搓吓肚仔等佢無咁辛苦

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時好似好左d, 希望唔會再半夜扭計啦!!

      刪除
  5. 半夜喊真係好辛苦,希望呢支野真係work,等大家一齊瞓到天光

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢幾日好番d啦,如果快d戒埋夜奶咁就good喇!!

      刪除
  6. 細妹喊到我見猶憐呀!

    回覆刪除
  7. 原來有咁既徵狀就係肚風,謝分享!
    果時一仔喊(但唔係狂喊),都以为係肚風(睇完你既講解,应該唔係了),最后用奶咀+又抱又輕搖先ok。

    回覆刪除