2014年5月5日 星期一

4代同堂

03052014

妹妹B快將3個月, 今日終於有機會見太嫲, 當然要著條新裙仔去見人啦.

每次爸爸見妹妹著裙, 總是要笑一笑妹妹, 不過又難怪, 皆因妹妹真的長得比較男仔嘛.  就像今日來說...妹妹明明已經著住裙仔去太嫲屋企, 叔公一見妹妹竟然問我這是妹妹還是弟弟, 噢...叫我怎樣答才是呢, 哈哈~

妹妹: 麻煩大家碌大對眼睇睇啦, 我真係女仔黎架!!
妹妹第一次到太嫲家, 跟家姐當年一樣, 要上香拜神食紅雞蛋.  雖然兩次都是已過了滿月一排才回去, 但因為這兩姊妹都是跟他們姓嘛, 所以入屋一定要上香拜神喎.  正所謂各處鄉村各處例, 還是不要理太多, 跟老人家意思去做就好了. 

來一張4堂同代合照吧...  (兩隻小魔怪, 唔知望去邊)
今日表哥仔正日生日...小B祝表哥仔生日快樂, 越大越靚仔!!  ^^

7 則留言:

  1. 好勁呀。。。B be個樣都係好男仔呀。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得B be個樣女仔過妹妹啵, 可能次次睇親相你都係幫佢著裙仔嘅關係, 所以唔覺B be男仔者, 哈哈~

      刪除
  2. 明明都著哂粉紅色,都仲要比人話男仔。。。Hannah 細個都係咁,個條友仲要話一定係男仔,吹脹

    回覆刪除
  3. Anki都試過著紗裙都比人問~愈大就愈靚女,好似家姐咁靚~

    回覆刪除
  4. 放心,女仔女大十八變,細時男仔頭大左會令女

    回覆刪除
  5. 4堂同代合照好開心呀!

    回覆刪除
  6. 我個女都唔似女仔,係唔係要大個少少,頭髮長,先似番個女仔呢?

    回覆刪除