2014年5月12日 星期一

Happy MaMa Day!!

11052014

又到了一年一度偉大的母親節啦...

今年已經係屬於我自己的第3個母親節, 感覺未有好特別, 可能兩小姊妹年紀尚少, 未懂給我驚喜, 但能夠成為兩小姊妹的媽媽, 只要她們健健康康, 快快樂樂成長, 媽媽我就已經心滿意足啦, 而且只要她們乖乖聽我話, 那天天都是母親節啊. 

(要把兩姊妹一起影得好實在太有難度, 最好莫過於用連環拍.)
當然我亦會為了這兩小姊妹, 繼續努力學做一個好媽媽, 給她們最好的...  為了自己的孩子, 相信所有媽媽都願意這樣做, 所以我並不偉大.  最偉大的媽媽我會覺得是我媽, 因為我媽為了幫我照顧兩小姊妹, 實在付出了太多心力時間, 而且亦毫無怨言, 所以我媽真的太好啦.

媽咪...母親節快樂~

是日首個慶祝活動, 一家大小去飲茶...
然後再出發到太婆家食晚飯...

是晚我還特地準備了蛋糕, 等小B可以開開心心吹蠟燭呢, 只要我的寶貝開心, 媽媽我就開心了, 媽媽開心婆婆自然都開心, 婆婆開心太婆就一定更加開心啦, 哈哈~
陌生地方, 妹妹好像有點緊張, 整日都緊握著拳頭.
祝各位媽媽...母親節快樂!!

7 則留言: