2014年5月27日 星期二

尋找美裙子

小B契媽終於有喜訊啦, 落實了今年先註冊明年再擺酒, 作為最好姊姊的我當然註冊及擺酒都要出席啦, 不過小B媽我正為穿什麼裙子而苦惱.  實不相暪, 小B媽我有個壞習慣, 就是每次當好朋友結婚都會跑去買套新衫, 實行打扮得靚靚才去恭賀朋友嘛!!

只可惜...現在要湊住兩個小魔怪, 真的沒時間讓我出街Shopping啦, 所以今次唯有在網上選購嚕.  今次買裙子, 朋友介紹了我到ZALORA這網站購買, 其實對於ZALORA這網站一點都不陌生, 因為時不時都會在facebook有廣告彈出來嘛, 而且我妹之前於這網站買過鞋, 款式及質量都好不錯, 大約4-5天左右就送到你府上, 所以今次買裙子就即管試在ZALORA找找.

其實這裡的裙款真的多得很, 雖然大部份都比較成熟, 好像不太適合我, 但只要耐心找, 總會找到適合自己的心頭好.  今次我就看中了幾條裙子喇, 但還在心大心細要買那一條好, 而最為得我心的有以下這兩條, 不如大家給我一點意見啦!!  :P 
 原本好想買的一條, 可惜已經沒有碼了~
另外, 無意中發現了這條裙...

竟然跟我早前在淘寶購買的差不多款, 就連價錢都相約啊, 似乎以後除了淘寶外, 我又多了一個散財的地方啦, 哈哈~

8 則留言:

  1. 愛美又高又瘦,可以online買都冇問題呀,我就一定要試過先敢買,因為驚遮唔到啲肥脾肥膏呀T.T

    回覆刪除
    回覆
    1. 但其實我好難買衫架,因為骨架細,好多衫都'ling'唔起囉,所以有得試會穩陣d, 可惜就係無時間shopping.

      刪除
  2. 你咁瘦,買衫應該唔難je

    回覆刪除
    回覆
    1. 有所不知啦, 我個身好薄, 所以好多衫都著得唔好睇呢....

      刪除
  3. 第二條啦,好似啱場合啲
    我哥哥年尾結婚,我都要好好減肥先得喇。。你噤瘦,真係羨慕C人

    回覆刪除