2014年5月22日 星期四

Happy 100 Days

今日妹妹B 100日大啦, 早於星期六我們已為妹妹擺了百日宴慶祝, 感激當晚賞面出席的每一位親朋戚友, 更加多謝你們送上的金器賀禮, 妹妹B有你們的愛錫真是幸福啊!!!!!!!! 

希望妹妹跟這Baby和家姐一樣...日日都笑口常開, 做個開心BB.
由於馬仔哥哥太忙關係, 所以當晚所有相片仍未到手, 幸好還有一張全家福, 哈哈~
哎呀呀呀...唔睇相都唔知, 原來我肥左咁多, 難怪體重一直還未回落到未生前啦, 看來我要努力減減我雙粗腿啦, 唉~

12 則留言:

  1. Happy 100 days!!!

    Amy 媽媽唔肥喎, 比起我對肥美既肉腿, 真係唔肥呀~

    回覆刪除
  2. Happy 100 days!!! 好在都見到個牌~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..個牌好靚呀, 真係唔該晒你同Ron ^^

      刪除
  3. happy 100 days!! 吾好講笑啦,你都叫肥......

    回覆刪除
    回覆
    1. 對於我黎講...算架啦算架啦!! (唔好打我丫唔該 :p)

      刪除
  4. happy full month ar! amy mama一啲都唔肥啦,美腿仲白雪雪tim!

    回覆刪除
  5. 妹妹,100天快樂,要身體健康,開心成長喔 ^^
    唔肥呀,可能你之前好slim 先錯覺依家好肥,我地個個睇都覺得好fit 呀,又靚又fit又索 ^^

    回覆刪除
  6. 你邊肥呀, 依家湊兩個, 好快你就會變"人乾"~~

    回覆刪除
  7. Happy 100 days!!! 唔...但請問你邊到肥呢?真係好羨慕你有條美腿喎﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. Happy 100 days!!! 請問你的肥肉在那裡?!

      刪除
    2. um...大脾囉, 你地唔覺咩, 哈哈~

      刪除