2014年5月27日 星期二

原來我是車手

嘩哈哈哈...有料爆!!

對於我這個雞手鴨腳, 連左右都未識分+認路白痴的人來說, 竟然是個有車牌之人.

當你們看到這句話之後, 會否馬上流汗, 而且好擔心在街上碰上我呢, 哈哈.
各位請放心...雖然我有車牌, 不過老公好多年前已經下了禁令, 唔准我揸車, 理由係女人揸車好危險喎, 我話佢係歧視就真, 尤其係歧視我, 哼~ 

所以這十年來, 即使有牌, 但揸車次數絕對唔超過十次...

每次當我話想揸車, 老公就會答我, 撞爛架車唔緊要, 但最擔心係我會撞死人(啋啋啋), 仲話坐過我車就更加覺得女人還是做乘客比較適合, 所以我個車牌早早就已經被人否定啦.  如果唔係收到運輸署寄來的續牌通知, 我早就忘記原來自己是有車牌的.

不過亦因為咁...我唔知續唔續牌好囉, 續左又無得揸, 如果唔續, 第日想再揸就要由頭考過, 真苦惱~

24 則留言:

  1. 緊係續左先啦. 以備"不時之需"嘛 ^^

    回覆刪除
  2. hello揮下手先, 我都有雪藏車牌,哈哈
    我老公反而叫我得閒練下車,因為遲啲可能要車仔仔去上堂學野之類,但我成日都話好累唔想揸

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實..如果俾我再揸, 我都真係唔太敢, 始終放低左太耐喇~

      刪除
  3. 我老公叫我考牌,原因想第時出入帶返學方便d,但我總唔想!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你快d考啦, 第時你自己同anki出街都方便好多架...

      刪除
    2. 我老公反而唔比我考,話要做我司機喎。實情係驚我喺馬路危險

      刪除
    3. 我考牌時岩岩先識佢, 仲未同我佢一齊咋..如果唔係佢一定都會唔比我考囉, 佢又係成日話...佢做我司機咪得囉, 講到尾咪又係驚左我, 哈哈~

      刪除
  4. me toooooooooooooo~~~~wakakakakak 考完都有ja過下, 不過老公賣左架車之後無再ja.........
    不過我會揀續左先, 再考過我驚自己唔合格. .XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都應該會續左先, 廢事第日真係要考過就慘lu~

      刪除
  5. 續啦~ 或者第時真係有機會揸呢~
    我都有個雪藏牌呀~ 我老公成日叫我揸下, 我話到佢比人扣晒分既時候, 我先會出山, HAHA~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公成日笑我個自動波牌幫唔到佢 ~.~

      刪除
  6. 續啦, 我同你情況差唔多, 我仲要要係考完後一次都冇開過車添~

    不過我早兩年都續左, 以備不時之需呀嗎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來咁多媽媽都係有個雪藏牌, 哈哈~

      刪除
  7. 我宜家先去努力考呀, 緊係續啦, 話唔定之後自駕遊可以同老公輪流揸下嘛~~ 我正擔心我考唔到, 羨慕你地個個都有牌呀~

    回覆刪除
  8. 其實考就唔難既...放心啦, 豬脾媽實得既~

    回覆刪除
  9. 續la續la ....第日嚟車我去一齊shopping ...wahaha

    回覆刪除
  10. 梗係續咗先啦,宜家條街咁多人,再考未必咁易考到㗎﹗我都收埋咗個雪藏牌好耐,最近一次係三年前去旅行時係日本揸咗半個鐘咁大把,到來緊呢次再去旅行,我老公已經叫我慳返$80唔好做國際牌,要我乖乖地做乘客專心湊仔啦﹗

    回覆刪除
  11. 你好过我,考到牌后,咁多年我只揸过一兩次!

    回覆刪除
  12. 續左好d喎,以備不時之需~~~

    回覆刪除