2014年5月15日 星期四

My Little Paper 試讀

小B將於9月就會入讀N班, 雖則話就話...教導小朋友讀書識字可以交由老師負責, 但其實做家長的我們又豈能夠完全置身事外呢, 始終教育小朋友的責任不能夠全靠老師嘛.

不過於過去兩年間, 基於媽媽懶惰, 再加上爸爸又只希望小B的童年過得開心, 所以我們都未有做怪獸家長去特別催谷小B學習.  幸好小B自小就迷上看廸士尼DVD及用平版電腦學英文生字, 結果學到的知識及英語都尚算不少, 但媽媽我有感只看DVD及用平版電腦始終對眼睛不好, 所以我想都開始是時候要培養一下小B對閱讀書本或其他兒童刊物方面的興趣啦.

雖然媽媽我沒有特別去買好多圖書或教材給小B, 但姨姨同事就將她囡囡N班時的書本都轉贈了給小B, 所以小B間唔中悶悶地都會拿些書本來看看, 即使只是三分鐘熱度, 但肯看書已經比起不肯看書好得多了.  加上近期Blog界又流行著巧虎這育兒教材, 弄得小B媽我都越來越擔心自己會否令小B落後於起跑線上, 唔理三七二十一, 還是趕緊培養小B閱讀興趣最重要...

就讓我們從My Little Paper開始吧, 是次收到4份以不同動物為題的My Little Paper, 今次我就先讓小B看以下這一份, 因為小B較喜歡的動物是馬馬嘛.
媽媽一拿這份刊物出來, 小B就跟媽媽說要看報紙了(小B稱My Little Paper為報紙).

想不到簡簡單單幾頁紙, 可能色彩繽紛, 小B竟然對它好有興趣呀, 媽媽見狀當然把握時機跟小B一同閱讀啦...

內裡有些少簡單練習似的東西...如畫圈圈, 填顏色, 連線, 認字等, 當然我沒奢望只有兩歲多的小B會懂啦, 所以媽媽只好從旁協助, 邊講邊做, 好讓小B慢慢跟上, 令她明白內容.
還有些卡通圖像連簡單句子, 中英對照, 容易明白.
大家看看小B有多開心...看來她蠻喜歡這份My Little Paper啵.
說實話, 媽媽我真心覺得這份刊物好不錯, 因為從刊物中可讓小B學習知識之餘, 又可以給她執筆訓練大小肌肉嘛. 至於內容, 對於一個兩歲的小朋友來說, 算是豐富啊.  而今日小B更從中學懂了幾個英文生字呢, 讚呀~  

為免小B混淆, 所以媽媽我今日只拿出一份刊物給小B閱讀, 這兩天我還是會繼續先拿這份給小B看, 務求令她不斷重溫剛學會的生字, 待過幾天肯定了她真的記住, 再閱讀其他.

遲些再跟大家分享一下小B對其餘幾份My Little Paper的試讀情況啦...  ^^

10 則留言:

  1. 份"報紙"都唔錯wor! 我都認同有愉快的童年生活比讀書來得更重要. 所以我都有催谷apple, 只要佢身體健康, 快快樂樂, 我就滿足了

    回覆刪除
    回覆
    1. 但一見到好多家長開始教小朋友好多野嘅時候...自己就有d擔心囉~

      刪除
  2. 咁快就識讀書,叻叻呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時算係新玩意嘛, 所以先咁認真咋, 其實都係媽媽睇多, 因為佢都未識... ^^

      刪除
  3. 好像不錯呀!在那裡可以買到架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你可以係fb度搵Kids Dailies, 然後inbox message佢地就得架啦~

      刪除
  4. 依份報紙幾得意喎,邊度買架?
    其實我都覺得有個快樂童年好緊要,睇啲報導講到啲小朋友都畀自己咁大壓力真係好心痛,如果催谷小朋友而搞到佢地有情緒病仲唔好

    回覆刪除
    回覆
    1. 你可以係fb度搵Kids Dailies, 然後inbox message佢地就得架啦~

      刪除
  5. 之前有見過blogger寫呢份報紙, 不過我驚我自己都冇心機睇, 所以呢... 等你報告之後情況!

    回覆刪除
  6. 好似幾好wow,等你再分享

    回覆刪除