2014年5月7日 星期三

佛誕大出血

原本今日真的好想帶小B到長洲湊湊熱鬧, 但可惜天公不造美, 加上婆婆晚上又有節目, 我們最遲5點就要回家接力湊妹妹, 再者我們三口子又訓到12點才捨得起床, 結果今日時間好不夠用, 最後唯有近近地到海運Shopping便算...

想小B乖乖陪我們Shopping之前, 當然要先滿足她啦.

第一站:冒險樂園, 有人玩到唔捨得走, 結果一出門口就想扭計. 
第二站: 玩具反斗城, 爸爸見小B玩得唔多夠喉, 就帶小B到對面的反斗城反斗一下, 結果一如我所料, 唔買玩具唔肯走.

但面對住各式各樣不同種類的玩具, 小B實在亂得有點不知所措, 到處跑到處跳, 表現超興奮, 最後玩具買唔到, 買一盒m&m就乖乖跟住我們走了, 呵呵.
這個爸爸總是愛玩...難怪大多數小朋友都愛跟他在一起.  ^^
滿足完小B, 我和爸爸終於都可以去Shopping啦, 是日真的大大大出血呢, 看來我們太耐無買東西了, 所以越買越起勁, 最後衫, 褲, 鞋, 袋樣樣齊, 大滿足!!

15 則留言:

  1. 買買買真係好開心架!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地太耐無埋自己野啦, 宜家買親都係買佢兩姊妹d野, 所以尋日我同爸爸真係買得好開心, 哈哈~

      刪除
  2. 閉關太耐, 一次過買夠佢! haha...

    回覆刪除
    回覆
    1. 買完今次, 又唔知要等幾時先可以shopping lu~

      刪除
  3. 好彩你地無去長洲,多人到求其搵一間野食都冇位坐的,如果想去,第時前一個weekend都有山包物品賣的,小b已經深深中在冒險樂園毒了,haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望下年可以去啦...湊下熱鬧都好嘛~

      刪除
  4. 哈哈,小B爸好搞笑呀! 出血真係好鬼爽,不過到月尾張credit card statement到時就真係想喊,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到張statement, 梗係..即刻俾老公啦, 哈哈~

      刪除
  5. 大出血之後見到戰利品會好開心㗎﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 真係好開心架...尤其係我呢d咁耐無買野俾自己既人添~

      刪除
  6. SHOPPING 係可以令人更快樂~ hahah

    回覆刪除
  7. 我哋嗰日都去咗海運呢!仲去埋太空館和藝術館添!

    回覆刪除