2014年5月19日 星期一

如何教?!

一個超野蠻而且正值Trouble 2的野蠻公主 + 只懂事事維護而且寵壞女兒的爸爸 = 快將激死我這個只想教好女兒的媽媽!! 唉...  -.-"""

爸爸媽媽在育兒方面久久未能配合, 究竟最終又會教出一個怎麼樣的女兒呢?  (這個我真的不敢想像)  但我覺得我該是時候要買些育兒書來看看...否則真的不懂如何教囉, 媽媽們有好介紹給我嘛?!

說實話, 近幾個月小B變得越來越難教, 越鬧越唔聽, 越大越野蠻, 越打越硬頸, 究竟是小B本性如此, 還是因為正值Trouble 2呢?  曾經我問過小B是否有公主病, 但小B竟答我係公主, 但無病, 其實有時都唔知小B明唔明媽媽講乜東東, 當我一輪嘴做常娥講道理時, 究竟小B又明白到多少?!

現在媽媽我對於如何教這隻小魔怪, 真的有好多好多好多個問號. 

我一向最怕小朋友外出時扭計扭到訓地, 幸好小B外出時尚算聽話合作 (唔好小氣..唔該), 但最近小B在家扭計時, 竟然開始出現了這個扭計扭到訓地的情況呀, 而且還會好像便便唔出的模樣, 猛力抓住東西+dum地, 見到都覺得好恐怖.  這個時候...媽媽我通常會選擇先唔理小B, 而當她久久都未能平復時, 我就會嘗試好言相勸哄哄她, 結果依然未能成功我就會開始鬧, 不過當我越鬧, 小B就會越扭, 好像精神病復發一樣, 而婆婆或姨姨見狀就更加會出最後絕招, 就是開門請小B離開, 通常小B被趕走後都會好快平復過來, 當然我們不會真的把她趕出門口啦, 每次她們都只是嚇嚇小B而已, 但如果爸爸知道, 爸爸就會話我們合力蝦小B.  唉...我真的好想小B爸知道, 我們這樣並非是蝦小B, 而是想她要先冷靜下來, 讓她知道每次遇到不順心意的事時並非大哭大鬧就可以解決, 合理的要求我們當然會接受, 但不合理的又怎能夠讓她繼續呢, 可是小B爸往往只懂做順德人去解決, 這樣對小B並非好事啊.

現在小B就是看準小B爸這個弱點, 對住小B爸時, 小B總是特別無理, 特別扭計, 唉...真的好怕小B爸害她女兒變得更加變本加厲. 

對著受軟唔受硬的小B, 究竟如何教, 怎樣教才是最好呢?!?!?!?!?!?!?!?!?!

12 則留言:

  1. 小b 爸唔可以咁!一係一起錫 一係一起教!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我諗沒有最好的方法, 別人有用的方法, 又未必啱自己~
      我覺得爸爸媽媽先傾好一個方向, (例如大家同意唔好打, 唔好趕出去, 只可以說道理.....如果說理都冇用, 可以用咩方法)
      參考育兒家既心法, 再找出自己既實施方法, 仲要所有屋企人都要一致~加油!

      刪除
    2. 宜家開始要長期作戰, 我會加油!!
      等我都SEARCH下汪培珽嘅書先...
      Thanks~

      刪除
  3. 咁真係要同小B爸坐低傾下呢個問題, 大家要有共識!!
    過份寵愛對小朋友唔好, 襯小B仲細要好好正視下呢個問題..
    小B媽加油, 要說服小B爸....

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇黎我要同爸爸打番場交先傾得惦.......哈哈!
      不過講真既, 我都開始同小b爸傾緊, 希望佢可以好好配合我~

      刪除
  4. 嗯,小b papa 睇完你呢篇 blog,一定會明白你的苦心,加油 ^^

    回覆刪除
  5. 去冷靜區唔好理佢,咸解決唔到問題,有事慢慢講,我都講到無氣,如果佢扭成功一次就會用同一方法扭到成功為止,真係要同小b爸同一方向才行到

    回覆刪除
  6. 要一齊管教真係唔容易,希望你地唔駛打交都可以傾得掂啦~~
    其實小b爸爸錫小b真係好明白既,但真正既愛錫唔係溺愛佢,而係培養佢能夠接受大人管教,唔係自己想點就點~~ 希望小b爸爸明白啦

    回覆刪除
  7. 放佢係一個安全嘅位坐低慢慢扭,我屋企件宜家都咁上下,係差在未識揼地姐,一扭可以嘈足成粒鐘,因為好多時都得我一個對住佢,咁樣畀佢轟炸法真係人都癲,但同佢硬碰硬只係浪費自己氣力,我通常會坐開去第二度打畀佢爸呻,又或者打陣機抖吓,到佢肯收聲或者自己情緒都平伏返D先同佢慢慢講數,仲要講掂數道埋歉先還佢自由

    回覆刪除
    回覆
    1. 對. 學校老c都係咁教, 總之比個"冷靜角"佢, 直至到佢冷靜完為止, 先至同佢講道理. 記得, 喺佢"冷靜"期間, 大家要對佢視而不見, 否則前功盡廢!! 加油啊.

      刪除