2015年3月2日 星期一

健康院派成績

28.2.2015

臨近新年真係唔敢帶妹妹去健康院打針, 因為一次過要捱3針之外, 而且還好大機會會發燒和出疹, 所以為免妹妹要病住過新年, 媽媽一早就幫妹妹改期至月底才到健康院打一歲針喇.

出發前妹妹好開心, 大概以為一早起身就去街街玩, 哈哈~

體重 - 8.815kgs (19磅多)

根據生長線記錄來看, 姑娘話妹妹已經成功由細碼B變為中碼B嚕!!

今次姑娘無特別幫妹妹做測試, 只是拿了兩粒星星餅看妹妹會否用手指拎住, 至於妹妹一直嘅發展, 其實我們都不太擔心, 因為大部份跟家姐小時候都差不多嘛.  姑娘見妹妹用手指拎住星星餅, 還讚妹妹手指好靈活, 另外再隨便的問幾句話, 就話妹妹發展好理想喇, 所以容許我講句嘛...健康院真的好鬼Hae.

如果有睇我Blog, 應該都知道我最近才開始幫家姐戒用奶樽, 但健康院姑娘今次就已經叫我可以幫妹妹試戒奶樽啦, 還說可以的話連奶粉都不用飲, 改飲鮮奶或牛奶.  雖然我一向唔聽健康院指示做, 但聽到姑娘叫我可以開始試幫1歲BB戒奶粉戒奶樽, 真的未免太誇張了吧. 





倆姊妹已經有Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^ 

2 則留言:

  1. 嘻...我哋真係聽健康院指引,一歲就開始同燒腩仔戒奶樽㗎

    回覆刪除