2015年3月3日 星期二

爸爸媽媽去拍拖

28.2.2015

一早爸爸媽媽帶妹妹去過健康院後, 接著家姐就跟姨姨去朋友家玩, 而妹妹就跟婆婆去飲茶拜年, 爸爸媽媽終於可以去行街拍拖睇戲啦, 呵呵~~~

為了增取時間, 由婆婆家出發最近一定係The One啦, 剛好去到戲院有即場飛買, 所以就睇完戲先再算喇.  原先我係想睇衝上雲霄架, 因為有我最愛嘅Sammi嘛, 不過有幾位朋友睇完後都話套戲好一般, 所以爸爸就堅持先睇發哥, 想不到...我竟然可以由開場笑到散場啵, 或許我個人笑點比較低啦, 而且又難得可以去戲院睇戲嘛, 所以心情非常之好, 但我真心覺得套戲係好睇嘅. 
睇完戲爸爸提議去食芝士撈麵, 這家店的芝士撈麵一向出名, 而且應該係明星效應嘅關係, 所以長期多人光顧, 印象中我對上一次食芝士撈麵應該都已經係5, 6年前嘅事啦, 如今一碗芝士撈麵已經加至$44一碗, 雖然有點少貴, 但間中去回味一下還是可以接受的.
食飽飽見時間尚早, 我倆非常增取時間地四周逛逛才回家...

行經Cotton On大減價, 見有$30一件Tee, 雖然款式一般, 但依然快手地掃了4件.

上面兩件是小B的...  ^^

下面兩件是媽媽在家做陳師奶時穿的...  :p 
之後再去食個糖水, 又要回家湊女嚕...
難得偶然可以放輕鬆, 媽媽我真的非常非常珍惜今日這數小時啊, 下次再有機會拍拖唔知又要等到何年何月了?!





倆姊妹已經有Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

13 則留言:

  1. 幾個鐘已經好enjoy啦,我都好耐無入過戲院啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 呢幾個鐘我恨左好耐架喇, 點知竟然俾我恨到呀, 哈哈~

      刪除
  2. 我陀B 到依家, 入過一次戲院 jor ~ (雖然我本身也不太喜歡睇戲xd)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔太好睇戲, 但湊女壓力真係唔細, 所以偶然有得放幾個鐘頭假, 去邊都覺得開心嘅, 哈哈~

      刪除
  3. 笑點低的人才有更加多的快樂!! 支持 ^^

    回覆刪除
  4. 我對上一次2人世界係29個月前了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你都要搵機會二人世界一下啦....雖然好難, 但間中都應該要有番少少二人世界嘅時間先得嘅~

      刪除
  5. 我對上一次2人世界係29個月前了。

    回覆刪除
  6. 哈哈...我都好好彩初七時有機會拍拖睇戲放咗一個下午嘅假,生咗小朋友之後就會更加珍惜拍拖嘅時光㗎

    回覆刪除
  7. 原來你都少拍拖,真係要輕鬆下,我每次6299來,我都好希望可以逃走,wahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地兩個係勁少時間可以拍拖囉, 見你同你老公間中可以拍下拖我都不知幾羨慕呀... 我倆個女平日已經係婆婆湊, 無理由放假都要佢湊丫嘛, 所以除非佢地主動話帶佢地出街啦, 如果唔係我地都廢事要求, 唉...

      刪除