2015年3月23日 星期一

檬茶控

不知從何年何月開始, 我這個奶茶怪突然變成了檬茶控, 由一日一杯奶茶, 變為了一日一盒檸茶, 雖然我知道飲得多唔好, 但係心癮真係好難止嘛, 不過最意想不到的是...連我兩個囡嘅口味都竟然跟我一樣勁愛飲檸茶囉, 哈哈!!

明明檸檬茶就係檸檬茶啦, 點解要叫檸茶呢?!  其實都係因為小B囉, 自小B習慣了叫檸檬茶做檬茶後, 我們一家就將檸檬茶嘅叫法改口做檬茶啦, 有時去茶餐廳食Lunch或Tea, 小B一見我哋落單, 小B好自然就會大聲同我哋或者侍應講, 我要飲凍檬茶.  :p

不過對於一個3歲多同一個剛滿1歲嘅小朋友來說, 又真係確實唔可以飲太多, 所以放假時媽媽都會盡量刻意唔飲.

今日見兩姊妹午睡時, 媽媽又以檬茶代水, 點知突然妹妹豬醒咗啵, 見到我盒檬茶後就梗係雙眼發光啦, 最後更被妹妹成功搶去...

妹妹: 媽媽, 你唔好諗住搶番呀, 我大喊俾你睇架.
結果見我遲遲未出手搶回, 妹妹立即放下戒心, 好好Enjoy.
究竟口味呢樣嘢係咪有遺傳嘅呢?!  我總係覺得倆姊妹嘅口味跟我同爸爸大概有8成相似.





倆姊妹已經有Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

6 則留言:

  1. 哎呀,我都好鐘意飲檸檬茶啊,不過巨龍見我飲佢又要飲,所以我通常倒在杯中飲,扮飲水,咁佢就唔會爭來飲,哈哈~~~XDDDDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈..又得啵, 等我下次都倒入杯飲先, 起碼佢地唔會八卦拎黎 睇, 果然係一個好辦法呀~

      刪除
  2. 維他檸檬茶係我至愛來㗎,由細飲到大都戒唔到,真係有心癮會一日一包,燒腩仔都可能因為咁而有遺傳,但我通常都只係一啖起兩啖止,佢都好乖飲一啖就收口

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來唔止我一個係咁, 哈哈!!
      小B已經進展到要自己飲晒一包啦, 反而呢排我無乜點係佢面前飲, 所以佢就好似唔記得左檸檬茶喇.

      刪除
  3. tarebaby又係超鍾意飲檸檬茶, 原來好多小朋友都係咁既~

    回覆刪除