2015年3月27日 星期五

戒睡前奶

講戒睡前奶之前, 先要講一講戒用奶樽嘅情況, 因為多得我要小B戒奶樽, 小B竟連佢最愛嘅睡前奶都戒掉啦, 呵呵!!

媽媽當日試跟小B打心理戰, 知道小B貪靚, 所以就同小B講, 如果用奶樽飲奶, 牙齒就會變黑甚至好快爛, 結果成功地幫小B將睡前奶一戒就戒用了奶樽, 連週末嘅早上奶都改了用杯飲, 但因平日媽媽貪快, 所以我一起身就慣手先用奶樽開奶俾小B, 而小B飲奶時就可以繼續訓喇, 直至我梳洗完畢才叫小B起身刷牙換衫返學, 咁樣就可以慳番少少時間嘛, 你知啦...朝早起身返工返學時間真係好趕好趕架, 好彩小B返學校先食早餐, 如果唔係應該會仲趕, 但亦因為小B返學校先食早餐, 所以我先會將飲奶時間放在起身之前, 而這個習慣相信會隨住9月轉校而改變, 皆因到時要食埋早餐先返學嘛.

而婆婆亦因為見小B用奶樽飲湯比用碗飲得多, 所以婆婆亦好堅持每日將湯倒入奶樽才俾小B飲, 那即是代表小B戒奶樽只限於睡前奶時段, 並非真真正正的戒用奶樽囉.  算...媽媽相信總有一日, 小B會因為覺得醜怪而把奶樽戒掉的.

雖然戒奶樽目標尚未成功, 但亦因為轉用杯後, 小B竟連睡前奶都自覺戒掉.  擺明...小B之意根本不在於奶, 只在乎用奶樽條心癮吧.  起初轉用杯飲睡前奶, 每次只飲兩啖就話唔要, 結果我哋就白白倒奶倒了好一排, 真係食奶唔知奶粉貴, 媽媽就肉都赤埋.  幸好最終有人連嗰兩啖奶都放棄咗, 就算見到妹妹飲睡前奶, 小B都無再要求了, 而且已經持續了一星期, 相信小B今次算是成功戒掉睡前奶呢...

可能有人會覺得, 其實小B仲細, 飲多D奶都無壞丫, 不過夜晚小B實在食得太多啦, 我唔覺得真係有飲奶嘅需要囉, 反而早上奶我還是會繼續俾, 就算晏晝小B話想飲奶, 我都會俾架.  至於完全戒奶....我並沒有指定時間表, 就讓小B隨心吧.  唔怕話俾你哋知, 婆婆話愛美飲奶飲到6歲先自動自覺戒咋, 哈哈~





倆姊妹已經有Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

9 則留言:

  1. 我個家庭醫生叫我6y先好戒奶, 畢竟小朋友唔多唔少都有d 偏食習慣.. 所以就來4y的apple, 仍未戒奶呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係幫佢戒左睡前奶咋, 朝早佢都仲有飲架, 連星期六日係屋企訓晏覺佢都要飲支奶先訓得安樂, 平日一至五學校又有牛奶飲, 所以我都唔太擔心!!

      刪除
  2. 我無介呀,因為都係用杯飲,同埋飲多d 都無所謂。 我一開始以為係幫妹妹介 haha, 我仲諗咁快手? emma 仲未介 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹妹咁細梗係唔係妹妹戒啦, 其實我都無諗住幫家姐戒架, 不過轉左用杯佢唔鍾意, 所以先自己戒左咋!!

      刪除
  3. 嘻嘻....我由巨龍飲架,佢好似好鐘意飲奶.....
    不過我聞到佢飲果D 奶就覺得好臭,唔明點解 D BB 咁鐘意飲....哈 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我無刻意幫佢戒奶架, 只係佢唔鍾意用杯飲, 所以自己戒左睡前奶咋, 朝早奶就因為用奶樽飲, 所以唔飲反而唔安樂...

      刪除
  4. 婆婆連湯都畀奶樽@@ 有時老人家為左畀小朋友食多啲,真係養成好多壞習慣,不過愛美總算成功左第一步呀,小B仲戒埋睡前奶,叻女!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架, 有時戚左方便自己, 就會幫佢地做成好多壞習慣~

      刪除
  5. 都係有時方便自己, 就否洗煩呀, 用左杯飲之後佢地又懶吾願飲呀

    回覆刪除