2015年3月20日 星期五

皮膚敏感

自去年10月開始, 小B雙手一直敏感, 時好時壞, 但每次我哋都無特別因為咁而去睇醫生.  只係有兩次小B咁啱病咗要睇醫生時, 媽媽多口問醫生兩句, 不過因為當時小B雙手已經好得7788, 所以醫生看吧後就只說是敏感而已, 但因咩事而敏感就唔知喇, 只係建議我哋唔好再用酒精搓手液, 其實我哋一直都無用架, 不過我知小B學校有囉, 所以我都有特別同老師講, 唔好再俾小B用.  原本以為停用酒精搓手液後, 事情就會告一段落, 點知小B雙手敏感情況反而更加厲害, 幾乎每隔一至兩星期就會起一次, 但每次搽過醫生開嘅藥膏兩至三日左右就會好起來. 

每次敏感時, 小B嘅手指位, 手腕及手背都會長滿粒粒, 而且泛紅, 嚴重時甚至會長出水泡呢...真係見到都心痛, 而小B就已經開始習慣了, 只要一覺手仔痕就會同我講話又敏感, 叫我幫佢搽藥膏.

這是早幾個月前敏感初起嘅手仔...
其實我係咪應該要搵個皮膚科醫生幫小B睇睇, 查明敏感原因呢?!

這是早一星期影嘅手仔, 經過幾個月反覆敏感後, 小B雙手已經變得又皺又鞋啦.
唔知嘅話仲以為係婆婆對手呢, 唉~~~~~~~~

大家有無好嘅皮膚科醫生介紹呀?  如果再係咁敏感, 我哋決定帶小B去睇醫生, 因為一直敏感其實都幾擾人架, 我哋心痛之餘, 小B又覺得痕喎, 總之就唔想大家辛苦啦.





倆姊妹已經有Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

7 則留言:

  1. 陰公豬,我生完燒腩仔之後都成日有呢個情況出現,今年直情未斷過尾,睇親醫生搽咩藥膏都無用,又係話皮膚敏感就算,我自己就估係免疫系統差咗所以咁,但小B仲咁細又女仔,真係要睇好去呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上網睇forum見有d小朋友都係咁, 話係免疫系統差...咁但係我可以點呢, 去睇皮膚科有用嗎?!

      刪除
    2. 唯有多D搽cream保濕,盡量勸佢唔好R啦,同帶佢做多D運動食得健康D,睇吓會唔會有好轉啦,我最近轉咗搽馬油,情況好似好咗少少,但始終斷唔到尾

      刪除
  2. 陰功呀! 我就無皮膚醫生介紹,但希望小b 快d 好番啦!! 幫佢查多d lotion 會唔會有用?我記得以前d 人話用莞西浸有用,不過係計對濕疹,唔知同唔同野呢?

    回覆刪除
  3. http://sharonlambenny.blogspot.hk/2014/07/23-months.html?m=1

    回覆刪除
  4. 陰公囉~一定好痕好辛苦,難為小b
    我睇fb谷有個皮膚科醫生,個個都話好好,本來我想同姑豬妹去睇,不過因為遠,所以遲遲都未去,你睇吓要唔要同小b去睇吓
    楊志強醫生
    醫務所地址:香港中環威靈頓街1號荊威廣場 11樓11/F, Silver Fortune Plaza, 1 Wellington Street, Central, Hong Kong
    電話:21099999

    回覆刪除