2015年3月26日 星期四

我家有個麻煩妹

一直都聽好多親戚朋友講, 假如你第一個小朋友是容易帶, 第二個小朋友就一定會很難帶, 起初我對這話確實有點存疑, 但當妹妹出世後...真的不到我不相信了.  而除了我之外, 眼見自己有幾位朋友跟我一樣, 總是一個好帶, 一個難帶, 莫非這真是一個定律嗎?!

就先講我們自己吧...

以前小B出世除了頭兩, 三個月因肚風問題比較扭計, 大部份時間其實都唔算難攪, 不過當時對於一個從未有過湊B經驗的我來說, 基本上小小事我都會覺得好麻煩, 加上免得小B會小氣, 所以只要有人問起, 我都會答小B不是很好帶, 當然每次朋友都會質疑啦, 因為每次大家見到嘅小B都算乖算聽話嘛, 而比較麻煩的是...大概應該係小時候扭眼訓這一環吧.

直至妹妹出世後, 我終於領教到什麼叫做一山還有一山高啦, 基本上對住妹妹, 我哋真係無一個唔投降, 唔怕話俾你哋知, 我哋任何一個都真係好怕跟妹妹獨處架, 因為要是單獨相處時, 妹妹嘅麻煩(痴身)指數就會更高, 就連婆婆算是比較好脾氣的都會忍唔住要開口鬧, 可想而之我家妹妹有多恐怖呢?!

正所謂3歲定80, 我最怕妹妹未夠3歲就真的能批出是個大麻煩啊~

唔知點解每朝由一起身開始, 妹妹就一定會喊會扭計, 以前明明小B一起身係會望住我哋笑架.

唔知點解屋企人少時, 妹妹特別痴身, 總像一隻樹熊一樣, 唔攬實唔安樂, 大家無睇錯, 係要攬實先得.

又唔知點解妹妹只要一遇上唔合心意事嘅時候, 妹妹就會大發脾氣, 最叻就係坐喺地下Lur地.
(小B從未出現過這種Lur地情況, 就算出現過幾次, 都只係因為妹妹出世回家時, 小B未能接受大家對小B嘅忽略才出現過數次.)

又唔知點解妹妹出街食飯總係坐唔定, 要敲台敲櫈之餘又要落地行.  (不過始終我都接受唔到, 所以我寧願佢扭都唔會屈服, 最多真係喊得太厲害就抱妹妹出去行一圈.)

更加唔知點解妹妹總係話唔聽, 愛挑戰人家底線, 所以婆婆已經批出, 妹妹肯定仲要比小B難教.

究竟妹妹幾時先肯乖乖, 唔再做我們家嘅大麻煩呀?!  其實妹妹唔扭計時真係好可愛架, 媽媽真心希望你越大會變得越聽教.  雖然扭計同可愛嘅時候各佔一半, 但每天重覆面對住扭計嘅妹妹時, 我真係覺得好大挑戰囉.





倆姊妹已經有Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

12 則留言:

  1. 當我領教過巨龍扭計,我都覺得所有BB、小朋友唔扭計真係天使來的,可是當佢地扭計就..................@@""""
    不過我諗女仔係咪已經好D 架啦? 男仔好似仲麻煩啊.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗...扭計起上黎, 不論男女都應該係咁可怕~

      刪除
  2. 加油呀,湊2個真不易。

    回覆刪除
  3. 我都唔明架, hannah 又係一朝早起身就係咁發脾氣,就算而家都仲係咁,我諗佢同妹妹都係同一類人,唉! 不過hannah 飲完回魂奶又會好少少,哈哈,吹脹! 算啦,應該大d 會好d 既. 我以前就係經歷過 hannah, 所以而家覺得妹妹都唔算太差。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 妹妹又係飲完奶就會好少少架~

      刪除
  4. 會唔會係人少佢無安全感呢?照顧者會唔會成日唔同or換人?或者佢唔係唔聽話,只係想做D嘢引大家注意呢,不過大D應該會好D㗎啦,加油呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 主力照顧佢嘅係得婆婆同我咋嘛, 好多時明明我地都已經坐係佢面前, 但佢點都係要痴埋黎, 只要你想起身咋, 佢就已經喊定先, 真係痴身痴到暈~
      又唔知做乜, 成日都咁鐘意扭計, 一扭計就黎個大喊喊唔停, 真係唔投降都唔得囉~
      我都希望佢大d會好d, 再係咁落去, 我應該都好快顛!! 唉...

      刪除
  5. 可能兩個有得比較,所以會覺得邊個乖啲,邊個曳啲?不過細妹幾日人仔,我奶奶已經開始比較,見你咁講,我唸都未見真章 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁細個就開始比.... 咁真係有排比啵!!
      其實我地都無專登去比較d乜架, 最大比較就係易湊同難湊囉.

      刪除
  6. 好明顯係小b乖女la, 小b無出現既情況,小豆子全部都有= =, 妹妹b應該係聰明女,要小心敎呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 小豆子其實都已經算係乖, 仲好叻添啵.
      小B平時好橫蠻無理, 簡直係不可理喻, 至於妹妹就更加嚴重, 所以我宜家已經開始要對妹妹惡, 唔敢太寵佢, 如果唔係我應該會俾佢兩個一齊激到我噴血都似.

      刪除