2015年3月13日 星期五

與媽媽的老師快樂聚餐

某日放工原本可以輕輕鬆鬆的跟朋友們去食晚飯, 不過有個小朋友知我要出街, 放學回家後就打電話俾媽媽話佢又要一齊去喇, 咁我放工後就唯有返屋企接埋佢去啦, 預早我已經同小B講明, 今晚我只係跟朋友食飯, 無小朋友同行, 問小B怕唔怕悶, 係咪真係要跟, 點知講黎講去都係要跟我去, 算...就帶埋佢去啦, 反正契媽同姐姐們都話掛住小B喎.

今日除左係同朋友們食飯之外, 難得的是朋友竟然約到媽媽中學時期嘅課外活動老師呀, 呢個老師雖然只係學校從外請回來教課外活動, 但我跟左佢6年, 佢對我們每一個都真係好好好好架, 所以畢業後我們間中都會有聯絡.

今次小B係第一次見媽媽這位老師, 雖然小B有點怕羞, 不過最後都好乖, 肯跟我們叫老師, 還逗得個個都好開心呢, 而且整晚表現都非常好, 原來只要一出老師兩個字, 小B或多或少都會有點怕, 所以話小朋友真係要等老師黎教先得架, 果然係"老師好嘢", 哈哈!!

開開心心一聚, 下次見面又唔知要等到何年何月啦~





倆姊妹已經有Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

1 則留言: