2015年3月16日 星期一

妹妹B ~ 13個月

12.03.2015

有小朋友嘅日子總係過得特別快, 唔經唔覺又一個月, 今日妹妹B已經13個月大啦, 呵呵!!
妹妹從小到大都唔鐘意影相, 只要一見我高舉手機或相機, 笑容好快就會迅速收起, 有時明知我影相, 甚至會擺出一副好不屑嘅樣俾我影添啵.  算...還是放棄影你就好了.

體重: 半個月前去健康院打針有19.3磅

食:
奶 ~ 2-3餐
固 ~ 2餐
(婆婆話午餐食得比較好, 因為家姐返咗學無人騷擾.  相反晚餐時我餵飯就真係食得麻麻, 每次食到一大半我都已經好開心啦, 始終妹妹比較心野, 只要人多或者食飯時見到家姐玩玩具, 妹妹個心自自然然就會飛咗去家姐度, 所以夜晚餵飯我已經餵到有點心灰, 不過見妹妹平時乜都食, 所以即使晚飯食少咗, 我哋都唔會勉強迫佢食, 反而真係要諗諗計令妹妹食飯時要專心.)

便便每日都有一次, 偶然一整天無便便的話, 第二日就定必會爆屎.

對於食物選擇方面, 我承認係比較寬鬆嘅, 因為我哋真係敵唔過呢個為食妹妹, 有時明明食緊一D妹妹唔食得嘅野, 佢要食...我哋就會嘗試用第2樣食物解決佢, 可惜妹妹好聰明, 知道我哋耍佢, 佢就會擰頭+大叫+指住佢想要食嘅嘢, 所以好多時我哋都只好就範, 唯有俾妹妹淺嚐.

為食指數爆晒燈, 最近還學會了偷飲偷食, 有次妹妹見家姐食麥當當, 竟然快手將台上嘅薯條據為己有, 繼而放入口慢慢品嚐, 有次襯家姐行開去廁所, 偷飲家姐包檸檬茶, 但目擊事發經過嘅爸爸竟然未有出手阻止, 暈~  @@"

訓: 早上約8:00起床, 午睡大約分別12:00及5:00, 晚上10:30上床食奶訓覺.

活動能力:
基本上都符合發展進度, 但我總覺得妹妹有欠平衝力, 經常跌跌撞撞.
一知道要出街, 就會主動去著鞋著襪, 當然妹妹未識著啦, 但佢會嘗試著鞋著襪嘅動作, 我想應該係學家姐嘅行為.

指令:
拜拜, 拍手, 請請, 飛吻等

講:
Mum Mum (最叻問食時不停講Mum Mum)
爸爸, 媽媽 (試過發音, 但無意識地叫, 最近好少聽到)
街街 (近日開始講得最多嘅一句, 因為妹妹真係勁鐘意去街)
姨姨 (開始學會叫姨姨, 但爸爸媽媽卻甚少叫)
一大堆無人聽得明嘅BB話

性格:
- 人少時, 勁需要人陪勁需要人抱, 絕對係痴身膏藥一名.
- 好硬頸, 越阻止佢做嘅嘢佢就越要做.
- 一唔鐘意就Lur地 (呢個行為我完全接受唔到, 所以佢Lur地時一定唔會理佢, 等佢Lur到自己唔Lur為止, 因為最怕我地就慣咗佢之後, 將來出街都Lur地)

健康:
今個月總算過得去, 希望繼續健健康康, 無病無痛.  另外一歲針都已經打咗兩星期啦, 慶幸妹妹順利過渡這兩星期, 無發燒無出疹, 始終聞說一歲針都是比較惡的, 所以媽媽真係一直都好擔心架!!

妹妹13個月快樂!!





倆姊妹已經有Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

6 則留言:

  1. happy 13 months! 為食有為食嘅好呀,可以用食物治到佢嘛﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜佢仲細, 宜家未完全可以用食物黎治佢, 反而有時佢會用食物黎控制番我, 就好似明明我地玩緊或做緊第2樣野, 只要佢一諗起or見到d食物放係台, 就會要求我地拎俾佢食, 一唔俾就扭扭扭扭扭. ~.~

      刪除
  2. 鐘意食野既bb9係最可愛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時佢見到家姐食野, 佢會即刻衝埋去搶家姐手上嘅野食, 真係好好笑, 好可愛架~

      刪除
  3. 第二個真係鬆好多,我地有時出街都會比條薯條佢拎住食架,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 家姐個時我地都已經算寬鬆, 點知對妹妹簡直係放肆添呀, 哈哈!!

      刪除