2015年2月26日 星期四

Heattech衫入手

昨天放工時於Uniqlo逛了一圈, 結果竟然俾我買到平嘢呀, 雖然最近天氣已經開始回暖, 但有見小童Heattect底衫減價至$19一件, 真的沒理由不買吧, 除非我跟錢作對, 寧願留待年尾冬天時才以正價入手啦.

今次少少地買了3件, 1件樽領Heattech是妹妹的, 2件圓領Heattech是家姐的, 由於貨源已經不多嘅關係, 但又不想同色買幾件, 所以今次只買得3件而已.
如果大家都要買的話就快手啦, 細Size(80, 90)只餘下少量, 大Size(100, 110, 120)款式亦已不多.

希望今次報料能夠幫到大家買到平嘢啦, 哈哈~





倆姊妹已經有Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

8 則留言:

  1. 我都入左5 件, 真係好抵!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最衰我遲左去...得番唔係好多, 如果唔係我應該買得仲勁, 哈哈~

      刪除
  2. 我屋企附近果間只剩短袖及白色,所以我無貴

    回覆刪除
  3. 真係好抵, 我都好想買...但...唔經>.<

    回覆刪除
  4. 我都買左3件俾妹妹,仲係白色,諗住俾佢將來返學著

    回覆刪除
  5. 我都想要,但已經無得賣了。

    回覆刪除
  6. 真係好抵呀~不過睇嚟我聽日去都已經比人買晒

    回覆刪除
  7. 我之前都入咗兩件留返出年著

    回覆刪除