2015年2月9日 星期一

去公園放電

相信爸爸媽媽們都應該知道, 放假去公園放電是常識吧, 否則爸爸媽媽們想休息一下就難了, 這一點就連小B姨姨都知道, 所以今日即使爸爸要返工, 姨姨都幫忙帶兩隻小魔怪去放放電.

原本之前都有想過, 若然媽媽我間中放假, 即使無人幫忙湊B, 應該都可以一湊二去公園玩吧, 不過經過今次之後, 我相信我唔會冒險, 因為去到公園, 倆姊妹竟然係一個向左走, 一個向右走, 所以為免走失其中一個, 媽媽都係唔想博, 你知啦...九龍公園真係好多人嘛, 除非平日去啦.

幾經辛苦, 終於將兩隻小魔怪捉返埋一齊影幾張相.
雖然媽媽好少帶妹妹去公園, 不過婆婆朋友成日都帶妹妹去公園玩架, 所以妹妹已經玩慣玩熟.

見妹妹輕易獨自爬上去就知啦...  (話你兩個係馬騮, 應該唔難令人相信吧)
妹妹一歲都未到就已經咁樣, 唉~ 

影完幾張相, 好快...倆姊妹又再分開玩.

家姐
妹妹
結果我同姨姨就一人追一個, 最終被放電的其實係我同姨姨才對吧.

玩了近一小時, 係時候要講再見啦, 但有人唔捨得走, 就整個豬咀出來以示不滿, 哈哈.
妹妹, 你實在太可愛了吧!!





倆姊妹已經有Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

4 則留言:

  1. 我覺得九龍公園個公園一湊一都睇唔住呀,佢又大又多天橋,肚B成日捐過去另一邊,我坿就要兜大圈先過到去,大住肚我梗加追唔掂 @@
    哈哈,妹妹玩到唔捨得走,豬嘴好可愛呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 呢個公園太大, 一湊一都追餐死, 不過婆婆屋企過條馬路就係呢個公園, 貪近嘛~~~

      刪除
  2. D 公園有無一個檔圍住個 area? 我地去過有欄,都唔駛同佢一齊走, 都輕鬆ddddd

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個公園無野圍住架, 而且四面八方都係出入口, 所以要mark得好緊先得, 如果唔係真係俾人捉左都唔知~~~~

      刪除