2015年2月23日 星期一

年初三 - 陳氏翁氏拜年之有驚無險"嚇"餐飽

21.02.2015

每年初三, 陳氏翁氏兩家都無懼赤口, 年年都相約飲茶拜年, 另加指定活動...去公園放電.  不過今日去公園放電時卻上演了一幕有驚無險走失記, 差點將爸爸嘅情人小B走失了......幸好最終安然無事, 否則我都唔知點算啦.

由於今日爸爸要開工關係, 但友人又好想我帶晒倆姊妹出黎見面, 而且還特地遷就我到佐敦飲茶, 所以我就頂硬上嘗試挑戰一拖二喇, 反正一拖二這個問題我遲早都係要面對嘅.  其實一拖二去飲茶係無問題, 始終小B開始大, 而且又懂得自行進食, 加上有哥哥姐姐為伴, 所以飲茶時媽媽感覺尚算輕鬆, 而我亦只需負責照顧妹妹一個就可以.

飲完茶後, 因有4隻馬騮嘛, 指定動作當然係去公園放電啦, 不過自己知自己事, 正如我之前都有提及過, 九龍公園太大, 一拖二去公園玩對我來說絕對係越級挑戰, 但既然友人話幫忙照顧, 唔去嘅話, 相信大小朋友都會有點失望, 所以事前我已經千叮萬囑小B, 去公園玩時一定要乖乖跟住哥哥姐姐一起玩, 免得走失就麻煩, 而朋友又話會照顧3隻大馬騮, 所以我就專心負責同妹妹玩喇, 當然間中我都會眼望八方, 望望小B嘅蹤影啦. 

原本大家一直都玩得好開心好開心架...  (有相為証)
但可能越玩越顛嘅關係, 翁氏倆兄妹開始越跑越快, 最後小B亦因為跟唔上哥哥姐姐而走散了, 可能大家玩得耐咗, 開始有所放鬆, 而我就只繼續專心拖住妹妹周圍行周圍爬, 未有再加以望實小B, 就係呢個時候...當我再次擰轉頭四圍望一刻, 竟然見到有個女人拖住小B行緊去另一邊呀, 而我見狀後就梗係第一時間跑過去拖回小B啦, 雖然個女人話小B喊住話唔見左媽媽, 但我又真係見唔到小B喊緊啵, 所以一拖回小B後就馬上去找回友人喇, 最後個女人可能驚我誤會, 又再次走過黎同我講話小B喊要搵媽媽, 所以才拖住小B, 可惜呢個時候我已經慌到乜都聽唔入耳啦, 只想快快帶兩個囡離開, 完全無理會個女人...

好彩嘅係今次小B無俾人帶走, 但當我回想番嗰一幕時, 媽媽我真係好驚好驚架, 一方面唔可以怪朋友, 另一方面就不斷責怪自己只顧住照顧妹妹而疏忽照顧小B, 萬一今次小B真係俾人捉走, 我就無咗個囡啦.

總之受過今次教訓之後 (其實到我再寫番出黎呢刻依然驚魂未定), 我只可以講, 照顧小朋友真係絕對唔可以假手於人, 即使有朋友代為照顧, 但係如果喺自己視線範圍內能夠望到的, 眼睛亦一定要牢牢的盯住小朋友, 免得再有什麼意外.  而短時間內, 爸爸亦講明唔會再俾我一拖二去公園, 直至妹妹大一點, 當倆姊妹可以一齊玩時再算吧.

今個年初三真係有驚無險嚇餐飽呀~~~  





倆姊妹已經有Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

4 則留言:

  1. 嘩,好彩無事!好驚驚呀!

    回覆刪除
  2. 哇, 真係好驚嚇囉!! 以後都係自己小心d 會放心d

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 以後我會好小心咁睇住倆姊妹~

      刪除