2015年2月16日 星期一

情人節 2015

由幾年前榮升媽媽後開始, 情人節已經唔再屬於我一個人, 而係要跟女兒們共同分享的一個節日, 說實的...我當然無所謂啦, 反正我一向都唔係特別追求浪漫嘅人嘛, 而且個人還是比較喜歡熱鬧, 所以要跟兩女兒一起渡過情人節, 一樣覺得開心一樣覺得幸福.  至於爸爸就更加唔洗講, 明明由得我一個情人變為有三個情人, 當然倍感幸福, 特別係兩位小情人都愛黏著他, 還會經常主動獻吻, 真係幸福得令我羨慕呀.

今年我們四口子選擇了簡簡單單地渡過 - 情人節!!

一早起身先到竹林禪院還神, 然後就回家休息讓兩姊妹午睡, 再喺屋企食過豐富的壽司晚餐就出發去行花市.

今次近近地選了去沙田源禾道年宵市場, 雖然這個年宵市場不算大型, 但對於首次去行花市嘅妹妹來說, 真係無比興奮, 有個妹妹見到到處都是氫氣球, 開心得手舞足蹈大叫大跳, 非常好笑.  至於家姐已經不是第一年行花市了, 但對於行花市仍是十分期待, 當我們準備換衫出門時家姐已經不停問著什麼時候可以起行啦...  倆姊妹的心急, 期待, 興奮真係好好笑~

爸爸的第一號及第二號情人...
講到情人又點少得我呢個正印啵...哈哈.  XD
雖然愛美無花收又無去高級餐廳食大餐, 不過情人節呢日我地一家簡單得黎都過得好開心啊.

我們這一家祝各位情人節快樂, 繼續甜甜蜜蜜, 恩恩愛愛, 每天都像情人節一樣Happy Happy!!





倆姊妹已經有Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^ 

5 則留言: