2015年2月12日 星期四

Happy Birthday to 妹妹B

貶下眼, 我家妹妹B已經1歲啦, 回想當日入院生妹妹時就好像昨天才發生的事一樣, 但原來不知不覺間已經過了整整一年時間, 而呢一年裡面媽媽我亦每天都過得好忙碌好充實, 不過都要多得妹妹, 媽媽才得以感受到湊B係件苦差事, 可能之前家姐主力婆婆湊, 放假就爸爸湊, 到我敢自己湊時小B又已經開始大, 所以媽媽未覺太辛苦, 但多了妹妹後, 媽媽就無得再懶懶閒, 事事都要親力親為啦...  

雖然大家都覺得妹妹比家姐當年惡攪難湊又麻煩, 其實媽媽我都非常認同架, 但見你成日都咁鐘意痴住媽媽, 所以即使你有再多惡攪多難湊多麻煩, 媽媽對住你時都依然覺得好心甜. 

妹妹, 你今日1歲啦, 暫時你仲細, 我對你要求唔會太高, 爸爸媽媽只希望你天天快樂, 健健康康, 聽教聽話, 跟家姐和諧共處, 最重要當然係繼續食得瞓得又玩得, 唔好成日做扭計大喊包啦.

我的小小寶貝...生日快樂呀~~~~~~~~
妹妹: Yeah, 媽媽話我1歲大個女, 所以我都要盡量嘗試少D扭計, 日日大笑笑不停, 做個聽教聽話人見人愛嘅妹妹豬啊, 呵呵!!  ^o^

另外, 媽媽都祝妹妹嘅一班212兄弟姊妹生日快樂, 呢一年來多謝各位212媽媽每天在谷中互相支持互相鼓勵互訴苦水, 媽媽先可以捱過呢個年頭咋.
 




倆姊妹已經有Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^ 

8 則留言: