2015年2月24日 星期二

戒奶樽

印象中健康院姑娘指引, 好像是從歲半左右開始就應該要幫小朋友戒掉用奶樽飲奶嘅習慣, 不過我和婆婆卻一向都唔鐘意跟健康院指示, 認為到適當時候, 小朋友自己便會做適當嘅事, 就好像戒用奶樽飲奶一樣.

不過自我家妹妹出世後, 小B一直覺得自己跟妹妹一樣是BB, 所以飲奶方面又試變得瘋狂, 莫講話用奶樽飲奶, 就連飲少一餐奶都唔肯呢, 直至小B開始返學後才回復正常至早, 晚兩餐奶.  期間婆婆曾經嘗試叫小B不如試用杯來飲奶, 可惜飲了一啖後最終還是要轉回用奶樽, 之後我們免得麻煩就一直再無試用杯飲奶啦, 甚至月初時我更加幫小B換過全批新奶樽呢...

但想了又想, 想了又想, 其實小B已經3歲, 真的該是時候要把這個習慣戒掉才對, 一方面對小B牙齒好之餘, 另一方面我亦唔需要再花錢去換奶樽, 最重要係我可以洗少幾個奶樽嘛, 哈哈.  加上小B已經進化到連飲湯都指定要用奶樽, 有時無煲湯只係滾菜水都話要奶樽, 實在太麻煩太麻煩啦, 所以我終於拿出決心, 決定要幫小B戒奶樽.

於是昨晚我從網上找了一些爛牙相, 蛀牙相給小B看, 以小B愛靚嘅性格, 小B一定接受不了自己會有這樣的牙齒, 加上我再講兩句, 話大個女而且長滿牙齒嘅小朋友, 若然一直用奶樽飲奶飲湯, 牙齒好快就會變成這樣嚕, 結果...小B一睇完相就話唔再用奶樽啦, 而晚上飲奶時亦堅持唔用奶樽, 但用杯飲, 只飲了半杯就唔飲Lu, 既然係咁, 我會一直堅持, 或者可以順道幫小B戒埋奶添啵, 哈哈!!

小B加油, 大個女...你要決心同奶樽Say Goodbye啊~





倆姊妹已經有Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^

10 則留言:

  1. 哈哈,小b 果然貪靚,hannah 都係時候同 straw cup byebye

    回覆刪除
  2. 你果然了解小B貪靚嘅性格喎﹗媽媽叻叻﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢嘅貪靚程序真係越黎越嚴重, 可能遲d連出街前都要學大人化完妝先出門口添啵,哈哈!

      刪除
  3. 哈哈,好正呀竟然用爛牙相去勸小B戒奶樽XD
    我地都仲未同肚B戒,不過估唔到見到細妹飲奶,家姐更加乜都用樽飲喎,唔通我都要襯早同肚B戒樽?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 會架, 佢見到個妹點就要點, 成日話自己同妹妹一樣係細細個bb喎.
      其實戒唔戒奶樽我又覺得唔係咁大問題嘅, 不過我懶得洗咁多者, 而且我見佢宜家都大, 所以就即管試下~

      刪除
  4. 一歲去健康院,姑娘已經同我講1.5歲要戒奶樽,我真係覺得好有難度。睇你的方法,好似唔錯,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我又唔太建議真係咁早戒, 但家姐已經3歲, 我覺得佢可以用杯飲奶, 所以先幫佢戒咋, 點知一戒奶樽, 連奶都戒埋, 用杯飲, 佢只會飲兩啖過口癮就算~

      刪除
  5. 前排烚奶器坏了,現在無烚奶樽,靜靜雞依排只比鴨咀杯一仔飲奶,又ok喎,但仍要用奶樽開奶,因奶樽有刻度!
    爛牙相的方法幾好,試下用來幫一仔戒奶咀先!?

    回覆刪除
  6. 妙計,小豆子都未戒,仲好喜歡奶,早晚都要,我由他,4age la, 會考慮迫佢用杯,最好佢大大下自然戒啦!

    回覆刪除