2015年2月12日 星期四

試用 - 全新百靈IRT 6520耳溫槍

最近流感肆虐, 尤其當知道流感死亡數字不斷上升, 真係人人都聞流感色變.  大家都各出其招去預防流感時, 就連小B學校都推出了一連串預防流感嘅措施, 除了定時定候洗手, 加強學校消毒, 每週派回床單被鋪回家清洗之外, 老師還會增加抽量體溫次數, 所以媽媽每朝早填嘅體溫表都要認真一點, 唔可以再老作...  之前媽媽貪快貪方便, 每朝出門前, 都只會老作體溫就算, 不過最近真係唔可以亂黎, 為了大家著想, 就係要認真一點, 幸好有經MyBB抽中嘅全新百靈IRT 6520耳溫槍幫我手, 以後出門前量體溫就靠晒佢啦.  ^^

相信對於百靈ThermoScan耳溫槍, 大家應該都不會陌生吧, 因為百靈牌一直都係最多醫生選用嘅耳溫槍品牌嘛, 所以唔識真係要打Pat Pat嚕~~~~~~~
拆盒後, 見到耳套連體槍可以同時放進保護盒裡, 方便收藏, 讚呀!!
小B話...老師都有呢款耳探槍喎.  (雖然未必係同一款, 不過小B話係大家就即管信啦.)

今次呢款新耳槍配備嶄新嘅AgeSmart年齡選擇功能, 採用了可隨年齡調節嘅發燒提示, 並會喺顯示幕以不同顏色顯示體溫狀況 - 綠色代表體溫正常, 黃色代表輕度發燒, 紅色即代表高燒.

由於係隨住不同年齡就會有不同嘅發燒提示, 所以真係岩晒我呢D蠢媽架, 因為我一向發燒嘅定義都係定喺38度以上先算係發燒嘛, 哈哈.  遲D月尾妹妹打完一歲針後, 媽媽我真係要好好利用呢枝耳溫槍監測住妹妹嘅體溫先得啦.   
今次由我家試用王小B先來試用...
小B已經3歲, 當然係揀36+啦, 量體溫後體溫槍顯示綠色, 不過我動作太慢, 結果當然係影唔到綠燈啦, 哈哈哈哈.
有個小朋友貪得意話要自己量喎...
另外我鐘意呢枝耳探槍有夜光功能, 岩晒半夜發燒監測體溫時用, 咁就唔需要開大燈整醒晒全房人啦...讚, 讚, 讚!!





倆姊妹已經有Facebook Page Anke & Karena - 小b與妹妹b 有興趣的話就入黎Like一Like支持下啦!!  ^^ 

2 則留言:

  1. 百靈真係幾好用,你呢枝有夜光功能真係方便好多

    回覆刪除