2014年6月30日 星期一

Dinner Buffet

28062014

今日跟姑仔一家去了都會海逸食Buffet慶生, 可惜我和老公一人要湊一個, 結果戰鬥力相當之弱, 雖然最後都食得飽, 但就未及我倆食Buffet最瘋狂之時囉, 可惜可惜...  下次再去, 希望可以唔洗湊女 <--(發夢中), 那食得輕鬆之餘又可以真正品嚐一下美食嘛.

(趕住出門, 竟然忘了帶相機!! @@"  算...反正帶了, 相信我們都沒有多餘的手可以空出來)
跟家人一起吃一頓自助餐, 足以叫我大滿足, 今晚我真心覺得開心架, 所以話開心快樂就是這麼簡單.  其實人越大...再追求的亦只不過是希望能夠跟最愛的家人在一起.

今晚妹妹B瘋狂被爸爸和姑丈索油, 他倆大男人不停在狂吻妹妹B臉頰, 然後叫好滑好滑, 妹妹B在未懂反抗的情況下, 唯有就範嚕, 陰公豬~
另一邊廂...小B食飽後就痴著她最愛的表哥了.
 BTW...多謝姑仔請食Buffet和送我生日禮物. 

6 則留言:

  1. 生日快樂 AMY ^^身體健康,開開心心喔~~
    冇計啦,湊住 d 細,係難開餐d,下次你同你honey 二人再去擦過吧 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個機會唔知要等到幾時LU...平時婆婆一湊二已經好辛苦, 所以我同老公一唔洗返工都寧願自己湊番, 要二人世界, 唯有等D女大左先得~

      刪除
  2. Happy birthday, 一家人輪住湊才有得食?

    回覆刪除
  3. 生日快樂,有咁多人一齊慶祝真開心呀!
    妹妹B好得意呀!!!

    回覆刪除