2014年6月5日 星期四

開始戒片大作戰

還有兩個多月左右小B就返N班啦...當前首要任務就是要幫小B戒片片喇.  雖然之前間中都會定時定候叫小B去廁所而又成功無濕片, 但就是因為只是間中嘛, 所以根本就算不上是戒片.

大約一星期前, 婆婆終於踏出了戒片這一步啦, 婆婆話由於唔想小B太過依賴片片而難戒, 所以寧願勁抹地, 勁洗地褲, 都唔會幫小B著住片來戒, 等小B嘗試感到瀨濕褲仔唔舒服而主動開聲去廁所.  頭幾天當我放工回家時, 眼見一屋都在晾曬著小B的底褲就知...戒片任務徹底失敗.  加上婆婆平日又要一打二, 實在沒太多時間可以專心幫小B戒片, 所以每日婆婆都只會抽幾小時來幫小B試戒.

算...反正戒片就是跟時間作戰, 唯有繼續努力.

剛過去的長週末, 因爸爸無假放, 所以我只帶了小B一隻魔怪回家, 既然單打單, 戒片行動當然一定要進行啦, 結果這幾天的戒片情況, 媽媽我非常滿意啵, Good Job!!

星期六
因去了下水禮而早出晚歸, 所以是日暫停戒片.

星期日
起初媽媽我都好擔心今日要不停抹地, 洗底褲, 但經我每小時都在提著小B要去廁所的情況下, 竟然全日都無瀨濕褲仔呀, 叻女.  而最意外的是, 因無著片關係, 小B Poo Poo時竟然主動問我去邊度Poo Poo, 平時小B Poo Poo會獨個兒躲在房裡不讓人家看, 但因為無著片, 媽媽當然叫小B去廁所才Poo Poo啦.  不得不讚讚小B, 第一次在廁所Poo Poo就已經成功, 媽媽我超感動呀.  晚上還急不及待將今日的戒片情況告知婆婆呢, 哈哈~

星期一
繼昨天進度理想的情況下, 今日再接再厲, 而結果亦是無瀨濕, 加能夠成功第二次在廁所Poo Poo, 勁勁!!

雖然大部份時間都要我們定時定候提住, 但間中小B想去Wee Wee時都會主動出聲 (10次大概會有1次吧 :p), 希望小B快快能夠在不用提的情況下, 主動出聲話去廁所啦.  至於今日Poo Poo就真是有驚無險啦, 事緣我在廚房整野, 突然聽到小B唔唔聲, 一望之下有人竟然想Poo Poo落底褲仔呀, 幸好媽媽我來得及帶小B去廁所, 否則Poo Poo在褲仔上, 我真的不知洗好還是丟好了.  基於有人怕尷尬, 所以在廁所Poo Poo時, 媽媽我是不用理她, 可以繼續做自己野, 直至小B Poo完就會大叫我.

這兩天的情況暫時就是這樣, 希望小B能夠快快成功戒片...   

14 則留言:

  1. 加油, 其實小B READY 就自然介到, 或者上N1, D teacher 都會幫手介~其實介片最緊要唔怕煩, 俾多D鼓勵佢地就OK :)

    回覆刪除
  2. 小B叻叻,媽咪一出手就有好表現!
    見到小B「唔唔」果下笑左出黎,好驚險呀,好彩小B有出聲,又要讚下愛美sense到唔對路,如果唔係……唔掉的話,我會叫老公洗XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好彩佢有出聲咋, 如果唔係佢就痾左係條褲仔度架啦...
      爸爸一定唔會洗囉, 呢d好野佢實留番俾我 ~.~

      刪除
  3. 小b叻叻,女仔應該會成熟啲,一齊加油

    回覆刪除
  4. 小B叻叻呀,不過婆婆一湊二真係介得有D難度呀!
    加油小B

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我都無要求婆婆一定要幫佢戒, 最多留番放假我先努力, 唉~

      刪除
  5. 小B好叻呀!第二個星期已大有進步!
    前排一仔試了三個星期無進步,適逢落雨天氣凉番,戒片籍机暂停了。

    回覆刪除
  6. 如果痀左去褲仔, 我都唔知要唔要好呀... 一定好難洗~
    小B咁叻, 你應該無咩機會要洗啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔敢講...只可以講暫時仲未成功戒片囉, 唉~

      刪除
  7. 小B好叻呀﹗係媽媽嘅訓練吓有咁好表現﹗

    回覆刪除