2014年6月23日 星期一

學劵申請

相信好多媽媽都應該知道今年教育局又有新攪作, 要提早幫小朋友申請學劵, 而這張學劵亦是非常非常重要的, 因為是用作留位用, 所以當遲些收到學劵後一定要好好保管啊.  (嚴重地在提醒自己中)

至於我嘛...幸得一班媽媽資訊, 才得知原來7-8月就要入表申請.

而今日就更加知道, 原來已經可以上網dl表格添啵.

以下兩條Link, 希望可以幫到像我一樣朦查查的媽媽啦, 哈哈~

學生資助辦事處 - 學前教育計劃

教育局 - 學前教育計劃

雖然好像剛剛才忙完幫小B考N班, 但好快我又要再接再厲, 幫小B報K班啦, 看來我真的要用心一點去研究一下現今的教育制度才行喇, 唉!!!!!!!!

8 則留言:

  1. 真係呢到先confirm返N,轉頭就要報K,宜家做家長真係好忙

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地宜家做家長, 比起以前忙得多, 唉~

      刪除
  2. 7月2先開始接受申請呀~ 唔好咁快寄呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道知道..我都係dl左放埋一邊咋, 未得閒填, 哈哈~

      刪除
  3. 真係一波未完,一波又起呀!...

    回覆刪除