2014年6月16日 星期一

陪我長大

一直以來都說有兄弟姊妹的比起獨生的好, 因為可以有人陪玩..陪笑..陪喊..陪食嘛, 如果唔係我都唔會生兩個啦, 哈哈~

眼見近來小B和妹妹越來越多亙動, 真的好期待她們倆一起在家中玩樂的情景呢.

倆姊姊睡在Platmat上玩了半小時, 妹妹不停咿咿呀呀在講BB話, 家姐則拖住妹妹講東講西, 好好笑.
 家姐剛睡醒食奶奶, 妹妹則在旁攪攪震.
時不時, 小B都會要求抱抱妹妹, 之前妹妹未太有力, 我們好怕小B會整親妹妹, 不過最近妹妹已經不再一舊飯啦, 所以小B抱抱妹妹時都放心好多了.
昨天小B抱住妹妹, 妹妹突然扭計喊, 小B好認真+唔開心地跟爸爸說, 妹妹唔鐘意我, 妹妹喊.  (看來年紀輕輕的小B都蠻緊張跟妹妹的關係啵, 哈哈!!)

簡單的畫面, 已經叫我覺得好溫馨, 希望妳們姊妹倆可以永遠相親相愛啦.  ^^

11 則留言:

  1. 幾張相都好sweet呀,家姐食奶果張,睇個角度仲以為細妹餵家姐食奶添呀 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...初初我細佬send俾我時, 我都以為係妹妹餵家姐食奶, 哈哈~

      刪除
  2. 二姊妹真係可以有共同話題,一齊扮靚,其實真係好開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多姊妹都好fd, 可以一齊玩...但係唔知點解細個時我同我妹成日打交, 哈哈~

      刪除
  3. 有個伴一同成長真係開心好多,而且屋企又熱鬧好多,好幸福啊 ^^

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 宜家未識打交爭寵就好sweet, 遲d就唔敢包啦~

      刪除