2014年6月27日 星期五

妹妹出浴照

每個BB都總會被家人偷拍出浴照, 妹妹B又點會走得甩丫, 不過妹妹B似乎唔太開心俾姨姨偷拍啵!!

妹妹B: (目瞪口呆)...你地做咩事, 點解要捉住我?

婆婆: 你姨姨話想影你出浴照呀.

妹妹B: 點解要咁做?  你地有無問過我想唔想...

姨姨: 影一張咁多啦, 最多幫你遮住三點啦, 哈哈~

妹妹B: 非常無奈地無得反抗, 媽媽救我呀...

媽媽: 我都控制唔到姨姨喎.

妹妹B: 媽媽你出賣我, 點解仲要Post出黎俾大家睇, 嗚嗚嗚嗚...

6 則留言:

  1. 哈哈,妹妹好sexy呀,仲好長腿喎!

    回覆刪除
  2. 哈哈,sexy ~
    我都有幫B be影吓出浴照!同你妹妹比,原本呀B be真係好大隻呀。。
    Miss HK 要纖瘦啲架。。。B be 要減吓先

    回覆刪除
  3. 好可愛呀,BB 拍浴照真係最可愛的,keekee ^^

    回覆刪除
  4. 我又無影過tim...可能次次都好趕吾得閒影,哈哈

    回覆刪除
  5. 哈哈……BB出浴照真係要影底留念下先得!

    回覆刪除
  6. 哈哈,睇埋啲對白好搞笑呀

    回覆刪除