2014年6月10日 星期二

自上星期三起, 突然感冒初起, 拿拿淋去睇醫生食藥打底, 誰不知唔食尤自可, 一食把鬼火, 由原先只是喉嚨痛的我, 將所有病徵一一迫出來, 結果直至今時今日仍未病癒, 超辛苦呢!!

星期三 - 喉嚨痛
星期四 - 沙聲
星期五 - 咳
星期六, 日 - 失聲 + 發燒
星期一 - 仍然發燒
星期二 - 嚴重鼻塞

看來我應該命不久矣...

最慘的是剛過去的星期五晚, 我還要湊兩個小魔怪回家.  雖然爸爸知我病已經全力著手照顧兩位小寶貝, 而我亦已帶上口罩做足防避, 就連訓覺都帶住, 只可惜...最終還是傳染了給小B.

原本以為帶住口罩, 又唔太近接觸兩個囡, 應該就會安全.  誰不知...星期日早上, 小B一醒來就已經發燒了, 接住食過幾啖奶奶後更連隔夜粥都嘔出來, 我們見狀當然快手快腳換衫先帶妹妹返婆婆家, 然後再帶小B去睇醫生啦.  今次小B被診斷感冒引發腸胃炎, 唉...都怪媽媽唔好, 把可惡的病菌傳染開去.

回家後...小B跟媽媽一起馬上食藥休息, 原本以為休息一會兒就會好轉, 結果小B未有退燒之餘還越來越高燒, 整日除了訓就是訓, 完全沒胃口+無精神, 爸爸媽媽當然非常擔心啦, 皆因自早上起一直就未有退過燒嘛, 直至星期一早上, 終於由高燒變回低燒, 再到中午...小B已經回復精神, 狀態大勇, 再探熱時終於無燒.

經過今次之後, 如果媽媽我再病, 下次我一定會自我隔離, 遠離兩隻小魔怪, 免得自己辛苦時, 她們又辛苦.

感謝爸爸忙著湊囡之餘還為我煮粥 ^3^

14 則留言:

  1. 希望你快D好番, 你都唔好咁自責, 發完燒, 又會長高, 同抵抗力增加 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 確實我同婆婆都真係覺得小b好似高左少少...唔知係咪心理作用.
      小b今次又高燒又嘔真係好辛苦, 所以爸爸話, 如果連妹妹都中埋招真係炳鑊金我啵, 哈哈

      刪除
  2. 哎呀,保重呀!!
    老公煲粥冧哂啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 冧冧地啦...雖然好多時放假佢寧願要我食外賣都唔肯煮飯俾我食, 不過係我病嘅時候竟然肯煲粥俾我都算係咁架啦~

      刪除
  3. 好彩小B已好番d!
    現在真係个个自己都要保重,最怕传给d细,擔心c!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...小b病都已經辛苦, 如果連妹妹咁細都病就真係仲辛苦.

      刪除
  4. 保重呀!一個病通常都搞到成家都病希望你地快d 好番啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係..所以真係好怕病..最怕惹晒全家~

      刪除
  5. 你有得自我隔離就好,我無得咁做,仲要24小時on call,唉。

    回覆刪除
  6. take care......快快好返!

    回覆刪除
  7. 覺己病仲要小B都病埋,一定好辛苦啦,好彩小B叻叻咁快好番!
    愛美都要保重,快啲好番呀!

    回覆刪除
  8. 你哋要保重身體快D好返呀﹗

    回覆刪除